• Lojsy

Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)

Här kommer min bruduppsättning jag hade på vår fantastiska dag 30/7 2011 :)

• Lojsy

Tack Fröken Emma :)

Jag fick många komplimanger för mitt hår, speciellt av killarna!?! :) Var supernöjd, tänk att det jag hade tänkt i huvudet (svårt att hitta bilder på en sådan frisyr) gick fram till frisören och att hon kunde genomföra det!! :)

• Lojsy

Millan W: TACK! Jo det blev riktigt bra med fjädrar! Hade även samma små fjädrar i brudbukettens "stjälkar" som var långt gräs. Beställda dessa från Etsy och satte sedan dit tunn ståltråd så de gick att fästa. :)

• Lojsy
    Oniq skrev 2011-08-14 08:53:13 följande:
    Lojsy skrev 2011-08-13 11:29:34 följande:Nu förstår jag varför jag gillar din stil så mycket. Du påminner väldigt mycket om en av mina vänner som är så otroligt frän och samtidigt har väldigt bra smak och idéer :)
    Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
    Oj Tack Oniq det var ingen dålig komplimang!! :)

Vad har du för tankar och ideér Oniq om hur ni ska ha det på ert bröllop? Blev lite nyfiken då vi verkar tycka samma saker är snygga! Kollade din sida men den var hemlig :)

Vi är otroligt nöjda med allt i samband med vårt bröllop och nu i efterhand känns det allt lite tomt när man inte har något att planera längre! 

Får lägga allt krut på lilltjejens minivilla (större lekstuga), som är under byggnation, där min tanke är att det oxå ska gå i vitt svart och rött :) 

Svar på tråden Lägg in en bild på din bruduppsättning (och dina tärnors hår)