Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...
Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??
Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??
Kul, så snart!! Själv gifter vi oss nästa sommar den 21 juli.
Hur ska du göra er dukning? Är lite inne på vita dukar, ev. svart löpare mitt på, svarta servetter, röda detaljer.
Tänkte ev. leta ljusstakar på typ second hand o spreja de röda, annars kör jag på vita blockljus som jag knyter ett smalt svart band runt 8känns lite för juligt med rött!?). En ganska smal vas för en blomma, blomman får gärna vara röd om det blir blockljus, annars en vit eller svart blomma...
Härligt mycket inspiration!
Har tänkt köpa lera som stelnar och göra vita hjärtan (använder mig av pepparkaksmått) och antingen använder mig av min stans (innan torkning) eller ber min syster skriva på dem, som blir bordsplaceringen. Sen får alla gästerna ta med sig hjärtat hem om de vill. Det har varit en del diskussioner i andra trådar just om saker de får med sig hem, kanske inte karlarna tycker det är så märkvärdigt med ett hjärta med sitt namn i, men kanske damerna. En liten kul grej bara.
Men gud vad ni skrivit massor!
Jättefin dukning och snygga lyktor! Måste ta mig en tur till second hand och leta ljusstakar som ska målas. Sen hittade jag tre ramar i en garberob (nu när jag rensat huset på skräp) som jag tänkte måla svart och göra några tänkvärda texter i. Kul grej till dekorationerna, kanske.
På tal om annat, blev lite besviken idag. Jag beställde skor från Kina som jag fick förra veckan, röda givetvis.Jättefina och bra på alla sätt och vis. Betalade kring 200:- spänn direkt för dem. Idag fick jag ett brev, en räkning från ups på 210:- i tullavgift. Tycker det lät väldigt konstigt då jag hört att om paketet kostar mindre än 1400:- så behöver du inte betala tull. När jag fick det förra paketet med min klänning o skor (tyvärr fel skor som jag fick behålla ändå) som kostade mig 1700:- fick jag betala tull på 800:-
Ngn som har en bra förklaring?
Beställde på klänning till dottern igår från etsy.com
Ville ha den i svart, men sambon vägrde...
Så det fick bli en i helrött med vit blomma.
jättefin!!! vad kosta den??
jag har me svart/rött tema så denna just som den är hade passat perfekt