• andersson1970

Ska du skicka save the date kort?

Läste om ngn som printat save-the-date som visitkort. Fiffigt!

Sen undrar jag om jag helt fått detta om bakfoten.........trodde man bara skickade sådana kort om man tex valde en dag att gifta sig då många redan planerat tidigt vad de ska göra, tex nyår, midsommar osv...

• andersson1970
    Fröken Emma skrev 2011-08-14 22:58:46 följande:
    mycket fiffigt. det ska jag komma ihåg.

Jag tycker semester räknas in oxå. Nått jag iaf planerar långt innan nyår o midsommar mm
    Semester!! Ja verkligen,,,,,,,,,,det räknas definitvt in, speciellt när somrarna är som de är vädermässigt!
  • andersson1970

Äh blev fel där......med länken...men iaf vistaprint har så man kan designa egna!

• andersson1970
    Fröken Emma skrev 2011-08-15 14:23:58 följande:
    Det var fiffit
    (trots att du länkade fel hi hi)
    Ja, satt tom och gjorde en nyckelring på deras sida...med bild o datum o tjofräsan....sen vet jag inte vad som hände när jag skulle kopiera/klistra in adressen. Och nu orkar jag inte göra om alltihopa.
    Men visst var det en kulig idé? Såna ska vi ha, när det beger sig! Om det behövs.
  • andersson1970

Eller pennor?!!
    Finns på samma sida.

• andersson1970
    Fröken Emma skrev 2011-08-15 14:50:26 följande:
    jag har varit inne på deras hemsida många gånger förut. Så nu bubblar jag avideer!

Min morbror kommer defenetivt få ett sjökort, då han älskar kartor, en annan kommer få kompass osv.Eller ja, det blir nog som inbjudningskort.
    Verkligen en idéspruta där!!
    Mycket av deras grejer skulle man ju kunna använda istället för vanliga placeringskort oxå!!
Svar på tråden Ska du skicka save the date kort?