Lebendig skrev 2011-09-03 12:28:52 följande:
Mycket intressant upplägg! Hade kanske tagit eter det om det inte är så att våra vänner vill delta på vigseln, de ser verkligen framemot det och de bor utspridda över hela landet! Jag tror dock man kan ha roligt ändå, hoppas det iaf.
Vi hade även funderat på att ha fast bordsplacering under maten och sedan till tårtan så är det fritt men vad tror ni om det?
Jag tror att det blir allra bäst om man väljer så som man känner passar en själv bäst, både man själv och alla gästerna kommer nog ha superkul oavsett hur man väljer!
För oss var upplägget med liten vigsel och större fest det bästa, till festen har vi hunnit landa lite också och varit gifta i tre veckor. Blir kul att få fortsätta fira då också.
Lebendig skrev 2011-09-03 12:30:09 följande:
Sedan tänkte jag på det här med frisör. Jag är så grymt nljd med min frisör och hon har klippt mig i åtta år. Så hon känner mitt hår utan och innan. Dessutom har vi redan nu börjat prova ut en färg som ska passa mig bra.
Jag har också gått hos min frisör i en massa år och trivs otroligt bra med henne så valet var enkelt. Hon hoppar till och med in och jobbar en helg då hon egentligen inte jobbar för att kunna göra mitt hår. Så gulligt av henne.