Umebrudar 2011/12
Jag/vi är ju chokladgalningar så det blir förmodligen chokladmousse och hallonmousse kanske.
Jag/vi är ju chokladgalningar så det blir förmodligen chokladmousse och hallonmousse kanske.
Planen är idag att bara ha en våningstårta, vi landar också på ett pris kring 5000kr. Men vill då vara säker på att Johanna klarar av en så pass stor våningstårta, annars kanske vi tar en mindre våningstårta och cupcakes/mindre tårtor.
Vi har valt att anlita Andreas Gradin, fotonord.se. En kompis till mig är modell och har arbetat med honom och rekommenderade honom och vi tittade på hans webgalleri och tyckte att det kändes bra. I första kontakten med honom fick vi också ett bra bemötande.
Ser verkligen fram emot att börja kika på klänning. Har kollat på nätet med det är så svårt att föreställa sig de klänningarna "live" och på mig! Varför måste det vara sån noja över just bröllopsdagen och vikt? Duger man fram till bröllopet duger man nog på bröllopsdagen också. Känner också suget att komma i extra bra form, men försöker att inte sätta så stor press på mig själv - får se hur det går! ; )