Bröllopsklänning för oss mulliga
Hej Hej. Här har du en blivande brud med lite extra att hålla i när åskan går =) (som min mamma brukar säga).
Jag har som sagt lite hull,men jag fann min klänning och det blev kärlek vid första ögonkastet vill jag lova.
Så otroligt fin. Jag hade ju inte tänkt att ha en riktig brudklänning först, utan tänkte en lättare sort först. Men när jag såg den här så smalt jag. Jag provade den och den satt som en klocka.
Samt va det släp och det var heller inget jag hade tänkt när vi bestämde oss för gifta oss.
Det är en halterneck typ. Men jag ska inte ha någon Bolero. Utan jag anser att Jag ser ut som jag gör. Gilla det eller inte- jag bryr mig inte. Utan jag gör som jag vill =)
Men däremot så gifter vi oss i November. Så jag ska ha en Cape,en lång en...
Sen är jag gaddad fulla armarna med, men tänker samma där! So What. Jag ser ut som jag gör, och i min blivandes ögon är jag det vackraste som står på ett par ben- och det är allt som betyder något
Klart man kan vara fin trots man är lite mullig. So What om du har några extra kilon?! Du är fin som du är! Glöm inte det!
Så kör på med det du vill,det du känner för.
Jag kommer nog lägga ut min klänning här sen,till försäljning, så får du se den- verkligen super fin!
Önskar dig All Lycka Till, när nu din dag är... och i ditt letande efter den perfekta klänningen!
//Fru Nordstrom 2011