Inlägg från: AlwaysAndForever2012 |Visa alla inlägg
  • AlwaysAndForever2012

Tips till brudbukett i februari?

Hej, jag ska gifta mig i februari och är splittrad gällande blommor och färgtema.
    Jag ska gifta mig på eftermiddagen när mörkret lagt sig och tända massa ljus. få känslan av värme och mysighet med kärlek.
    Det första jag tänker är ju rött,gult,oranget. men jag passar inte i rött :/ då bryter det ju resterande tema egentligen..
    mina första tankar var att ha grönt tema.. jag är en grön människa allt i grönt. men då är det fortfarande vilken grön. lime eller mint.
    men vilka mer färger kan jag lägga in i det då? min lilla 1åriga dotter passar i sstarka färger.. kanske stark rosa? det går ju med grötn

• Svar på tråden Tips till brudbukett i februari?
  • AlwaysAndForever2012

Tack för tipsen och förslagen.
    Man får alltid lite starkare tro på sig själv när nån annan bekräftar att ens tankar och idéer är bra
    Har kikat runt lite på blommor och på nåt sätt kanske jag vill slänga in starka rosa rosor, lite vita rosor, kankske nån limegrön ros såg jag fanns och ta brudslöja runt och kanske nåt mer grejsigt. sen även vita pärlor i de rosa rosora kanske. skulle behöva testa. har så många idéer.. skulle gärna göra själv hehe..
    även mer grönt runt buketten också. men ska den bara vara rund eller hänga ner lite tro. jag är rätt kort..

Svar på tråden Tips till brudbukett i februari?