• TheD

Ni som anlitat en fotograf hela dagen - pris?

Vi hade heldag dvs 8 timmar och i priset ingick Limousinen. Vi betalade 7000:- och den personen skulle lätt kunna ta 15000:- Så vi är JÄTTENÖJDA med allt! Bildern ablev mycket bra/fina :D

20.000:- är löjligt dumt! Jag har inte sett många portfolien där det priset väger upp kvalitetn på bilderna....tyvärr.

• TheD
    rollei skrev 2011-08-18 21:29:42 följande:
    Sjutusen för en heldag luktar svartjobb, det är ju inte bara under bröllopsdagen fotografen jobbar.
    Du har otroligt fel lilla du.
  • TheD
    rollei skrev 2011-08-19 12:11:20 följande:
    Sjutusen för en heldagsfotografering med rekning, efterbehandling av bilder osv, då är det ju mer lönsamt att jobba på McDonalds. Hur levererades bilderna då? 
    Bilderna fick vi på en skiva :) Absolut det bästa! Då kan vi själva välja vilka vi vill förstora etc. Några bilder hade han förstorat som vi fick i en mapp! Och dem ska ramas in!!!!

Hur kan du vara så negativ? I Stockholm kan man nog inte hitta för det priset så just för detta är jag glad över att jag inte bor där ;)
  • TheD

Han la till såna där "moln" eller vad det heter runt kanterna på vissa bilder så vi har både med och utan. Och ngra svartviat bilder också! Perfa!

Svar på tråden Ni som anlitat en fotograf hela dagen - pris?