• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • Annooo

hihi.. Klänningen sitter dock inte på mig! men den ska se minst lika vacker ut på mig sen hihi..

Bilden är ju bara visad genom datorn..

Men Future Mrs S hur ser en traditonell klänning ut? :/

vet inte om det är det min mamma hoppas på att se mig isåfall också för hon tycker min klänning är fin. Men inte så mycket mer :(

Undrar om det är spetsen som dom reagerar på? Är det itne "vanligt" med spets? Eller är den för taijt?  ska det vara stoora klänningar? Åh jag blir ju lite galen på det här.. Men men är väl bara att skita i men svårt är det :(

• Annooo

MEN TJEJER... Ååååh tack för era varma härliga ord.. Ååh just nu smälter jag ännu mer när jag ser klänningen & inser att det är SÅ JAG och så rätt nu längtar jag tills jag ska beställa klänningen..
    MEN är dock inte så smal som hon är tyvärr har mer höfter efter 2 barn och lite mer bröst!

Så får hoppas den ser lika vacker ut på mg även med mer kurvor & några kilon för många så dom ska bort och sen beställs klänningen & inte innan dom kilona är borta! =)

Tack ännu en gång alla :)

• Annooo

& förresten så ska jag be dom ställa ut klänningen lite mer så den inte BLIR så taijt runt om & markerar höfterna.. HOPPAS då det inte ser dumt ut. ÅH hoppas det, men ska först gå runt i bröllopsbutiker här i örebro för kolla lite mer om verkligen den modellen passar mig men jag brukar annars kunna ha taijta klänningar & har inte "stört" mig det tidigare..

• Annooo

Tack tack tjejer ni är så otroligt snälla..

Jag blir rörd av alla stöttande ord! =)

• Annooo
    ELO skrev 2011-08-19 18:04:49 följande:
    Helt underbar klänning- var har du hittat den om jag får fråga? Letar själv:)

det är en jim hjelm..
    Men har hittat den på http://dragonorient.com
    för såå otroligt vansinnigt bra pris, men ska först beställa en stuvbit på spetsen så jag gillar den innan jag beställer. Men har fått höra från några att dom var jätte nöjda med deras spetsklänningar där ifrån :)
  • Annooo
    Mandala skrev 2011-08-29 20:48:26 följande:
    Kanske knappt lönt att skriva något efter alla sidor med positiva kommentarer, men jag har nu lagt klänningen bland mina favoriter, även min blivande tyckte den var jättefin
    Betyder fortfarande så otroligt mycket att ni fortfarande kommenterar, värmer så¨i hjärtat! :)

som jag svarat tidigare hihi är det ju en underbar jim hjelm.. :)
    Men hittad på en kina sida,
    www.dragonorient.com/product.php?productid=18...
Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!