Grönt tema. Någon som har tips på sidor med grönt?
Hej, jag har tänkt ha limegrönt i temat. även lite inslag av starkare rosa. men mest grönt. har ni några tips med sidor för dekorationer med grönt och kanske nåt rosa?
Hej, jag har tänkt ha limegrönt i temat. även lite inslag av starkare rosa. men mest grönt. har ni några tips med sidor för dekorationer med grönt och kanske nåt rosa?
Jag har ingen bild på det men en Amerikansk vän hade olika gröna nyanser och rosa nyanser och det var så himla snyggt, det såg inte så platt ut som två eller 3 färger kan göra.
SKa också ha grönt =) Men inte rosa. Tips för att hitta inspirationsbilder är helt enkelt att googla på "Wedding green pink" - fick upp massor då:
www.google.com/search&oe=utf-8&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&hl=en&tab=wi&biw=1280&bih=619
väljs såklart då "bilder" direkt
Jag har själv handlat mycket från Diadema och varit jättenöjd med dem. Skickar här några länkar på vad de har i ljusgrönt!
www.diadema.se/ljusgroen-8x10-30pack-p-97.html
www.diadema.se/sea-green-p-218.html
www.diadema.se/manschettknapp-p-184.html
www.diadema.se/tiara-p-163.html
Jag(vi) ska också ha limegrönt och rosa..och vitt...så jag är nyfiken också
verkar nästan omöjligt att hitta det man behöver i rätt gröna..eller gröna alls :(
Verkar som jag får byta tema..vet inte hur det ska gå. för jag är grön i själen.. vill ha liv.
fast samtidigt vintern vill jag göra varm..så kanske gå göra tema med guld och rött?
är svårt. ska gifta oss ibörjan av februari..
har därför lite bråttom att bestämma färger för vi behvöer vill skicka inbjudan i oktober, och ska ha samma färgtema där, samma färgtema i tårta osv..å allt sådant ska beslutas rätt snart ju..ii
Samma stil/layout är det sen som går igen i bordsplaceringskort, festhäfte, vigselblad etc...
Vi kommer som sagt skriva ut allt själv men på ett lite tjockare/finare papper som jag hoppas hitta billigt någonstans... Sen funderar jag på att eventuellt fästa något på korten med... så att de blir lite mer "3D" för att kännas lite mindre enkla... =)
aha okejj. har du räknat på att det blir billigare än beställa klara eller hur verkar det tgror du? med kuvert osv?hur många ska ni bjuda?
osch påtal om inbjudningarna så har jag jättesvårt för veta hur jag ska skriva. gällande klädsel, mat,dricka, vilka som är bjudna, hur vi vill ha pengar ist för presenter osv..hmm
har du tips där med..
tar er skrivare tjockare papper då?
jag skickar mejlen på mejlen här
eller det gjorde jag visst inte.. va oinbjuden på din sida
Har inte räknat på det mer än snabbt i huvudet. Att skriva ut allt (skriver ut på jobbet) kostar oss endast kostnaden för pappren + kuvert, så jag är rätt säker på att det blir mycket billigare. Men sen gör jag dem även själv för att jag gillar att kunna styra över layouten helt fritt =)
Kommer att skriva ut på jobbets skrivare, och den tar lite tjockare papper. Sen blir det ju på så sätt gratis alternativt väldigt billigt med färg också.
Hmm... hur fixar jag det med min sida då tro.... har inte använt mig nått av min profil utan skapade bara en användare för att kunna läsa och skriva på forumet... får gå in och kika i inställningar! =)
Vad gäller vad man skriver i inbjudan etc har jag letat mig fram på forumet, så har hittat fram det jag tycker känns bäst av alla alternativ. Kanske kan spara tid till dig att sno mycket rakt av från mig? Kan tänka mig att 1åringen tar en del tid =P Känns lite kul att få hjälpa. hitills har jag mest frågat andra om råd etc här inne så =P
Nu så... hade helt enkelt iklickat att endast jag själv (d.v.s. ingen) kunde se min sida =P
Nämen du, så snyggt, Nudax! är det möjligen så att du vill mejla det till mig också?
Jag inboxar dig, utifall att, haha.