Inlägg från: AlwaysAndForever2012 |Visa alla inlägg
  • AlwaysAndForever2012

Grönt tema. Någon som har tips på sidor med grönt?

Hej, jag har tänkt ha limegrönt i temat. även lite inslag av starkare rosa. men mest grönt. har ni några tips med sidor för dekorationer med grönt och kanske nåt rosa?

• Svar på tråden Grönt tema. Någon som har tips på sidor med grönt?
  • AlwaysAndForever2012

verkar nästan omöjligt att hitta det man behöver i rätt gröna..eller gröna alls :(
    Verkar som jag får byta tema..vet inte hur det ska gå. för jag är grön i själen.. vill ha liv.
    fast samtidigt vintern vill jag göra varm..så kanske gå göra tema med guld och rött?
    är svårt. ska gifta oss ibörjan av februari..
    har därför lite bråttom att bestämma färger för vi behvöer vill skicka inbjudan i oktober, och ska ha samma färgtema där, samma färgtema i tårta osv..å allt sådant ska beslutas rätt snart ju..ii

• AlwaysAndForever2012
    Nudax skrev 2011-08-21 21:31:38 följande:
    Svarade dig i den andra tråden också...

Ska ni skriva ut inbjudningskort etc själva eller ska ni trycka?
    Vi ska skriva ut allt själva och jag tycker jag hittat ett snyggt tema till såväl inbjudningskort som placeringskort, festhäfte etc etc.... Om du är riktigt snäll kan du få använda mina mallar ;P
    òh, det lät ju jättebra det är det billiga alternativet va? det får du gärna skicka till mig så jag kan kika på.. har en liten 1åring också så det är fullt upp hela tiden..underlättar så bra med lite hjälp härifrån..
    Vad har du för papper då?
  • AlwaysAndForever2012

aha okejj. har du räknat på att det blir billigare än beställa klara eller hur verkar det tgror du? med kuvert osv?hur många ska ni bjuda?
    osch påtal om inbjudningarna så har jag jättesvårt för veta hur jag ska skriva. gällande klädsel, mat,dricka, vilka som är bjudna, hur vi vill ha pengar ist för presenter osv..hmm
    har du tips där med..
    tar er skrivare tjockare papper då?

jag skickar mejlen på mejlen här

Svar på tråden Grönt tema. Någon som har tips på sidor med grönt?