Inlägg från: Future Mrs S |Visa alla inlägg
  • Future Mrs S

Kostym/smoking till brudgum, ebay el annat online. Tips?

Någon som köpt kläder till brudgum (el annan man vem som helst ofc) på typ ebay, tradera eller något "Kina-företag" som kan ge mig lite tips? gärna bilder och länkar. 

Jag har letat och letat men jag hittar inget så där jätte billigt (och snyggt) online därför hoppas jag att ni har massor av tips? :D

nyckelorden är billigt och snyggt (och oroa er inte jag köpte ingen dyr klänning så jag är inte snål på bara hans kläder;D) 

• Svar på tråden Kostym/smoking till brudgum, ebay el annat online. Tips?
  • Future Mrs S
    Eileme skrev 2011-08-22 22:06:20 följande:

Vi har beställt här; www.mytuxedo.co.uk/

Tycker att priserna är riktigt bra och kläderna är superfina!!

bra tips tack! :D
  • Future Mrs S
    Tiisa skrev 2011-08-22 22:17:40 följande:

www.luxury-dresses.com/photo.asp?type=7

Har inte beställt till gubben härifrån men fick min klänning för någon vecka sedan och är supernöjd :)

jag fattade inte hur man varken beställer eller ser priser på sidan? men det var helt klart fina grejer! :)
  • Future Mrs S
    Tiisa skrev 2011-08-22 22:54:17 följande:
    På startsidan finns en gmail-adress, maila till den och fråga om priset på de olika artikelnumret. jag skrev och fick svar på svenska, Anders heter han som svarar jämt, och man får svar snabbt :)
    åhh tack! Då ska jag testa det.. :D
  • Future Mrs S

Jag får tacka alla tips men det slutar med att vi hyr en smoking istället, det verkar som vi kommer billigast undan så.. :)

• Future Mrs S
    GabbiW skrev 2011-08-23 16:14:23 följande:
    Vissa Dressman har smokings som de säljer! Vi köpte min mans där! Tror alltihopa gick loss på 2700:- (jacka, byxor, flga, maschettknappar, gördel, näsduk, skjorta rubbet)
    Åhh det lät bra oxå men det blir dubbelt så dyrt som att hyra här, ibland är det bra att bo på landet där det inte är något jätte tryck på grejerna ;D tack för tipset! :)
Svar på tråden Kostym/smoking till brudgum, ebay el annat online. Tips?