• Blueberry

Köpt min vigelring!

Detta är bara en sån där "jag måste få uttrycka min lycka" tråd.

Har äntligen köpt min vigselring, vi har letat efter rätt ring i 3 år nu och det känns helt fantastiskt. Har inte haft råd med så mycket bling som jag ville ha.

Men lyckades fynda denna ring på tradera för 4050:- med 0,8 carats diamant.

Ibland ler livet mot oss alla.

• Svar på tråden Köpt min vigelring!
  • marimekko86

Fiiiiin

Jag med var helt i extas när vi köpte min vigselring. Den glittrar så magiskt och väntar på dagen D i asken...jag med

• Blueberry
    marimekko86 skrev 2011-08-22 23:25:04 följande:
    Fiiiiin

Jag med var helt i extas när vi köpte min vigselring. Den glittrar så magiskt och väntar på dagen D i asken...jag med

Såg en bild på din vigselring i ditt galleri, väldigt vacker! Och du har inte långt kvar nu heller.

Grattis!

• marimekko86

Tack den är en dröm för mig, längtar som sagt tills jag får bära den.! Och som du skriver, inte så långt kvar,tiden går himla fort känner jag

• Olga

jessus... va fin!!! Att du vågade köpa en på tradera... ag hade varit orolig att den är fejk.. de e endå massa pengar man måste betala för att kunna skicka den....

• Blueberry
    Olga skrev 2011-08-22 23:37:34 följande:
    jessus... va fin!!! Att du vågade köpa en på tradera... ag hade varit orolig att den är fejk.. de e endå massa pengar man måste betala för att kunna skicka den....

Var också väldigt orolig för det. Inledde en lång chattkonversation med säljaren före jag bjöd, kollade upp företaget nogrannt och så. Det tillkommer 200 för frakt sen och 300 för att förstora ringen två storlekar. Men den är värd det. Och även om allt går illa så hellre en chans på drömringen än ett liv där man undrar hur det kunde ha varit.

Var ett år garanti också så ska ta den till en guldsmed och få kvaliten bekräftad.

• Arlanda2011

Är den från Sweet Rocks?

• Blueberry
    Arlanda2011 skrev 2011-08-23 12:53:00 följande:
    Är den från Sweet Rocks?
    Ja det är den. Känner du till dem? Är de verkligen att lita på?
  • Arlanda2011

Har haft mailkontakt med dom angående en ring som jag vill ha. Verkar hyffsat seriösa i mailkontakten men i mailet går dom bara ut med sitt förnamn. Har försökt kolla upp företaget men hittar inget registrerat som heter Sweetrocks.

• Blueberry
    Arlanda2011 skrev 2011-08-23 14:57:30 följande:
    Har haft mailkontakt med dom angående en ring som jag vill ha. Verkar hyffsat seriösa i mailkontakten men i mailet går dom bara ut med sitt förnamn. Har försökt kolla upp företaget men hittar inget registrerat som heter Sweetrocks.

http://www.ratsit.se/820114YEBQ00002

Där är länken till deras företag. Inklusive hans fulla namn.

• Blueberry
    Arlanda2011 skrev 2011-08-23 14:57:30 följande:
    Om du fortfarande planerar att köpa ring av dem kan jag höra av mig om ett par veckor när ringen har anlänt och meddela hur det gick om du vill.
Svar på tråden Köpt min vigelring!