Inlägg från: specccial |Visa alla inlägg
  • specccial

Fler som gifter sig i maj 2012?

Hej - ännu en majbrud här (5 maj för att vara exakt)! Idag dimper inbjudningarna ner i gästernas brevlådor, sååå spännande då inte många vet om det än Glad

Köpte klänning i mars, ville mest titta runt lite med mamma men där bara fanns den så jag slog till 14 månader innan bröllopet! Lite galet, men känns faktiskt jättebra!

Kyrka + festlokal bokad
    Gästlista klar
    Fotograf klar
    Musikanter till vigseln klara
    Har börjat kolla runt med vänner som kan hjälpa till i köket på vår stora dag
    Värdparen har tackat ja
    Marskalk har tackat ja
    Tärnan ska tillfrågas snart

... ser så mycket fram emot den stora dagen. Än så länge har mycket gått enligt planerna och det är vi glada för! Vi hjälps åt mycket, jag och min blivande och våra familjer.

Lycka till alla majbrudar!

• specccial

Vi gifter oss också i maj, den 5:e i Sandhems kyrka (ca 3 mil nordväst om Jönköping)! Kyrka och festlokal bokade, våra två värdpar har sagt ja, bestman och tärna klara, fotograf OK, frisör OK, brudklänning köpt och matplanerna lite påbörjade. Musiker till kyrkan OK! Inbjudningskorten utskickade så nu har alla koll på att vi planerar :)

Går än så länge planenligt, vet inte riktigt vad som kommer härnäst? Blir mer efter jul förmodar jag; ring, planera bröllopsresa, köpa/hyra kostym till Honom med stort H, skor/ev. slöja, bukett,  festhäfte... finns lite att pyssla med. Tycker det är roligt, vi delar på ansvaret :) Lycka till alla majbrudar!

Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?