Fler som gifter sig i maj 2012?
Hoppar in jag med! Är en f.d Göteborgare som bor utanför Borås och som gifter mig i Maj i Rävlanda :)
Har 50% klart.
Dricka, klänning, kostym kvar och lite mer smått.
Hoppar in jag med! Är en f.d Göteborgare som bor utanför Borås och som gifter mig i Maj i Rävlanda :)
Har 50% klart.
Dricka, klänning, kostym kvar och lite mer smått.
Hur många av er har skickat ut inbjudningarna? Jag skall skicka till dem utomlands nästa vecka (gifter oss 12 maj) Och sen till dem i Sverige om 2 månader dvs Dec. Tidigt tycker ni?
OJ insåg just att det inte är såååå många månader kvar till bröllopet 12 Maj.
Idag har jag iaf kollat ut en snygg svart kostym åt blivande på Dressman, vi har nog inte råd med mer, men den va snygg och för 1500:- för ALLT blir det toppen. Den 25:e nu ska min klänning beställas, så vi kommer framåt iaf :)
Men gud vad MYCKET det är som ska HINNAS inser jag...
ÅH! Det går så fort!
Jag gjorde just en budget lista m. allt som skall fixas och köpas varje månad,fick PANIK NU! SÅ mkt kvar & ändå har jag fixat mkt. MYCKET att betala då menar jag!
Jag har inbjudningarna klara, allt till dukningen, festhäftet i datorn (skriver ut sista 2 veckorna) pynt till lokalen klart, min klänning bet & beställd, barnens kläder (ej skor ) tärnklänningarna, allt som ska bokas är klart.
Det är bara att det dessa månader som är kvar är så mkt som ska BETALAS (lokalen, maten, sprit, bilen osv) *URK* Vi gifter oss i mitten på Maj, och i April bara har vi utgifter på 7500:- för bröllopet just för att det är så mkt som man inte kan betala i förskott.
Däremot har vi börjat köpa in presentkort på Blomsterlandet, CityGross mm för att slippa ha så mkt att betala denna sista månaden (blir ändå 7500:- dock till annat)
Ni andra då? Mkt kvar? 6 månader kvar nu! :)