Inlägg från: MariaWim |Visa alla inlägg
  • MariaWim

Fler som gifter sig i maj 2012?

Hej tjejer,

kul att jag hittade er tråd! Jag och min M2B gifter oss den 26 maj och just nu känns det både som jättelångt bort och också som imorgon med tanke på allt som ska göras.

Ska läsa igenom alla era 47 sidor i helgen med allt ni har på TODO-listan men just nu är klockan för mycket.

Vi har miljarder saker kvar känns det som men det jag oroar mig mest för just nu är hår och smink, har verkligen inga kontakter och vill inte åka på två ställen och inte betala en förmögenhet. Är det ngn här som har ngt tips på ngn i Solna-trakten i Stockholm får ni gärna säga till!

Lägger till denna tråd som favvis nu!

• MariaWim

Vi gifter oss också den 26 maj och vi har en del kvar. Bokade en del tidigt som kyrka och lokal och sen väntade vi nog lite länge med resten, men nu är vi nog på banan. Det vi har kvar är:

- Tårta. Bageriet tog 75:-/bit, höll på att trilla av pinnen. Blir nog enkel bokning på ICA eller Citygross.
    - Solist i kyrkan - kan kyrkan ha tips om man inte känner ngn som kan sjunga?
    - Hår och smink, har fått lite tips men det är det jag är mest stressad över
    - Sista detaljerna kring middagen; vilket kött och dricka till.
    - Tärnklänningar, har beställt 6 olika via internet.
    - Present till tärnorna, helst ett smycke, har ni några tips?
    - Skor, beställde ett par fantastiska men de var lite små. Ska testa att byta storlek och hoppas på det bästa.
    http://www.brandos.se/ivory/hilary-off-white/a43021
    - Kyrkoprogram, bordsplacering, festprogram
    - Ev. bordsdekoration och dekoration i lokalen (kanske ngt tyg, ljusslinga, blommor & Lljus).

Puh, när jag tänker på det blir det mer och mer, listan är inte slut än men vi börjar här....

Svar på tråden Fler som gifter sig i maj 2012?