emelie och Jonas skrev 2012-04-29 08:24:37 följande:
Igår blev jag bortlurad på möhippa,hade misstänkt det lite men då inget hände på morgoenen hade jag ställt in mig på nästa helg. vi hade tagit en promenad och när vi kom hem igen hoppade de fram i hallen
så det blev en lunch hemma overall och stövlar åkte på.så skulle jag sälja lotter med nummer på som de skulle klippa hål på motsvarande nummer ruta som var uppritad på overollen. Slutade med att jag hade hål typ överallt (tur jag hade ett linne under iaf! 'n champange å frukt i hallen innan vi åkte iväg på bowling. då hade jag fått byrta om till vita kläder och en tyllkjol av gardin samt krona. Sen middag och jag var hemma vid halv 12 igen...tanken var även krogen men alla kände sig rätt nöjda!
Låter som en kul och minnesvärd dag!! Och extra roligt att du trots misstankar hann
ställa in dig på att det inte skulle vara något den dagen innan de dök upp så du blev lite överraskad. =)
Tinzi skrev 2012-04-29 16:02:11 följande:
Jag hade också möhippa igår! Visste om datumet då det var enda helgen jag sagt att jag kunde.
Jag blev utklädd till sjuksköterska & fick sälja plåster (ambulans&polisplåster) Sen blev det middag på spansk restaurang (är halvspansk) Sen blev det karaokebar(bästa på hela kvällen) sen in till stan men ingen orkade mer sen (så mkt folk/köer)
vad roligt det låter som du har haft, jag ä
lskar karaoke. Sjunga kan jag dock inte men det är väl inte så viktigt..? ;)
Ingen möhippa för mig den här helgen men var inne i stan igår och sprang ihop med flertalet glada möhippe och svensexegäng, alla såg lika glada ut och det var verkligen en perfekt helg, soligt och härligt!