Fler som gifter sig i maj 2012?
Någon som har bra tips på rock låtar man kan ha till bröllopet? I kyrkan tänkte jag på. Någon lugn fin låt.
Någon som har bra tips på rock låtar man kan ha till bröllopet? I kyrkan tänkte jag på. Någon lugn fin låt.
Idag har jag varit och lämnat in brudklänningen till dom som ska sy om den. Tror det kommer bli riktigt bra.
åhh nu har det kört ihop sig här. Vi bokade en kyrka först. Den är verkligen jätte fin. Men sen kände vi att vi inte har några band alls till denna kyrkan. Så vi funderar på att gifta oss i kyrkan som jag är döpt, konfirmerad i och även dottern är döpt där. Men ska vi gifta oss där vill vi ha en speciell präst. Han är verkligen kanon bra. Jag mailade till honom och frågade lite om detta. Han visste inte om den 19:e Maj var hans helg, det skulle han inte få veta förens i Januari. Förhoppningsvis. Så nu vet i tusan hur vi ska göra. Ska vi boka kyrkan den 19:e Maj och hoppas på att han jobbar då eller hur tusan ska vi göra
Idag ringde jag och kollade hur jag skulle göra med bokningen av kyrkan. Och hon bokade upp båda kyrkor. Sen skulle jag höra av mig så fort jag fick veta om prällen vi vill ha i den "nya" kyrkan jobbade den 19:e Maj. Så nu känns det bra.
åhh jag är så kluven på hur vi ska göra med bröllopet.. Eller vi har bestämt att vi ska gifta oss. Men vi har sagt redan från början att vi inte vill lägga massa pengar på det. Nu måste vi kanske köpa ny bil också, vilket gör att mkt pengar kommer gå dit. Funderar på om man kanske skulle dela på det hela. Så man först har vigslen dit alla är välkommna. Sen kanske man har middag med släkten. Sen får vännerna komma på kvällen till festen.
Hej på er. Nu var det evigheter sen jag var här inne.
Igår satt jag med inbjudningskorten. Så nu är dom nästan klara. Ska göra resten nästa vecka med en av tärnorna. Sen ska jag skicka ut dom Har ni skickat ut era inbjudningar än?
Hindersprövningen ska vi skicka in i Mars.
Tror det mesta är klart med planeringen. Hoppas jag iaf
Det som jag vet vi inte är klara med än, är vilken utgångslåt vi ska ha i kyrkan.
Nu är inbjudningskorten klara. Ska träffa större delen av min släkt nästa helg, så ger dom korten då
'Ska även till floristen och bestämma vilka blommor jag vill ha. Sen är det bara maten och lite smått till lokalen som ska inhandlas.
Igår skickade vi ut inbjudningskorten, förra helgen var jag och beställde brudbuketten. Så nu känns det som att det mesta är klart :)