Inlägg från: Krystal |Visa alla inlägg
  • Krystal

Visa era bröllopstårtor! :)

Åh, jag har också sådat smurfpar som ska få agera brudpar på tårtan, om vi inte skulle hitta något annat
  • Krystal
    Minuz skrev 2012-08-14 09:23:25 följande:
    Nu har jag bestämt mig för att ha amaryllis i min bukett. Och letar nu utstickare eller liknande för att göra amaryllis till tårtan. Men hittar det ingenstans. Någon som gjort amaryllisar? Någon som vet hur jag ska göra? Vart jag kan köpa en utstickare?

Amaryllis påminner väl om liljor, så då kanske denna är till hjälp:

http://www.tradera.com/2-st-utstickare-veined-lily-leaf-sugarcraft-cutter-plunger-auktion_342545_156704602

• Krystal
    teddy skrev 2012-10-09 16:31:34 följande:
    Jag kom precis på en grej... Har någon gjort/haft/smakat någon slags prinsesstårta med choklad?! Min favorittårta e helt klart en vanlig prinsesstårta, men jag bara ääälskar choklad! Skulle man kunna kombinera det på nåt sätt? Någon som vet? :)
    Jag gjorde en prinsesslikande tårta för någon vecka sedan som hade chokladmousse i (och mosad banan i grädde, och den blev mycket uppskattad av gästerna). Den hade iofs vanlig köpt sockerkaksbotten, men det finns ju inget som hindrar att man byter ut en eller alla lager mot chokladkakabotten.
Svar på tråden Visa era bröllopstårtor! :)