NI med stora bröst. Hur gör ni
Ni som har stora bröst hur gör ni Tänker ni dölja den eller framhäva den på bröllopet.
Jag har 75 F o vet inte hur jag skall göra
Ni som har stora bröst hur gör ni Tänker ni dölja den eller framhäva den på bröllopet.
Jag har 75 F o vet inte hur jag skall göra
Jag har 80ff och tänkte väl varken direkt framhäva eller dölja. Funderade du lite på vad för slags klänning som kan passa? :)
Jag ska ha axelbandslös klänning, så det blir axelbandslös bh. Utan kan jag inte riktigt vara, storleken är 70F. Jag tycker att det blir obekvämt utan bh. Tänker inte varken dölja eller framhäva bystet speciellt. Hittade en bh som sitter riktigt bra hos Gustaf Melbin i Gamla Stan. Billig var den inte men den första axelbanslös som sitter hela dagen.
Klänningen är A-linjad, har lite midja men störa höfter, så tycker att den framhäver det bästa med kroppen.
ja förslag på klänningar vill jag gärna ha
Jag har 75E. Tycker att klänningar med V-ringning eller med U-rigning funkar bra. Jag gillar inte att framhäva bysten för mycket så halterneck går bort.
Jag bär 65G köpte en armbandslös BH på Gustav Melbin som sitter jättebra. Hade en klänning som döljde lite mer än framhävde:
www.google.com/imgres&um=1&hl=en&safe=off&rlz=1G1GGLQ_ENSE333&biw=1213&bih=684&tbm=isch&tbnid=6Rh4oQkz23xC9M:&imgrefurl=www.matrimonio-ideale.it/2010/12/max-mara-wedding-tour-2010-2011/&docid=gLTmeGlvRaJLAM&w=500&h=719&ei=23daTqyXA7TY4QTrgOWsBQ&zoom=1&iact=hc&vpx=146&vpy=261&dur=803&hovh=269&hovw=187&tx=122&ty=143&page=5&tbnh=171&tbnw=110&start=88&ndsp=16&ved=1t:429,r:10,s:88
Fast utan den konstiga rosetten.
Min brudklänning ovan Jag har storlek 75-80 G (kan skilja lite). Jag har hittat en skön BH som sitter bra och som har axelband som man kan ta lös. Nu har ju jag axelband på min klänning men inte enbart för att jag har stor byst, jag föll för den klänningen helt enkelt.
Många brudar med stor byst finner ändå riktigt bra stöd i brudklänningen så många kör axelbandslöst.! Hade jag med gjort om jag inte fallit för denna ovan
65 G ....lite jobbigt att hitta en bra bh. Finns inte så många som är fina.
Men jag har löst det med att klänningen kommer ha rejäla skenor inbyggda, Så när snörningen är snörd kommer klänningen sitta som en smäck över brösten Dom kommer tillochmed se "lite" mindre ut !!!
Jag har 70 F och tycker för övrigt inte att jag har stora bröst alls.
Men jag skall i alla fall ha en axelbandslös klänning och en axelbanslös BH från Wonderbra under. Klänningen har korsettsnörning i ryggen och kommer att sitta som en smäck.
Så jag varken framhäver eller döljer vad jag vet =)
Jag har typ 80F och har en klänning som "stöttar" så bra att jag egentligen inte behöver ha bh under. Men jag kommer nog att ha det ändå, för att "toppa formen" lite ytterligare...