• Tinzi

Svarta billiga tärnklänningar?

Söker som en galning efter eleganta svarta klänningar till knäna som inte är allt för dyra.

• Svar på tråden Svarta billiga tärnklänningar?
  • Rosi
    Tinzi skrev 2011-08-30 19:16:36 följande:
    AH! Denna har jag funderat på! Är du nöjd???!
    Jag har inte fått hem dem än.. Men köpt två andra klänningar där och har varit jätte nöjd med dem.. så tror allt denna är lika fin.. =)
  • Tinzi
    Rosi skrev 2011-08-31 05:51:50 följande:
    Jag har inte fått hem dem än.. Men köpt två andra klänningar där och har varit jätte nöjd med dem.. så tror allt denna är lika fin.. =)
    OKi, meddela gärna vad du tyckte sen :)
  • Rosi
    Tinzi skrev 2011-08-31 22:19:20 följande:
    OKi, meddela gärna vad du tyckte sen :)
    Det är klart att jag gör de.. =)
  • Rosi

Nu har jag fått dem... Tycker de är fina men inte hunnit prova på dem som ska ha de.

Fast jag provade en 42:a på mig.. har vanligt vis 38/40 så det är svårt att se hur de satt på.. Men den 42 är väldigt stor i storleken tycker jag. och så är det även resår ¨på ryggen runt brösten.

• Tinzi
    Rosi skrev 2011-09-02 06:00:19 följande:

Nu har jag fått dem... Tycker de är fina men inte hunnit prova på dem som ska ha de.

Fast jag provade en 42:a på mig.. har vanligt vis 38/40 så det är svårt att se hur de satt på.. Men den 42 är väldigt stor i storleken tycker jag. och så är det även resår ¨på ryggen runt brösten.

Okej, jo läste att de var stora och beställde en mindre stl till tärnorna, får se hur det bli, skall bli intressant :)
  • Tinzi

Nu har de kommit! Super fina! Passade mina tärnor superfint!!!! :)

• Rosi

Jag fick skicka tillbaka en av dem.. var en stor vit fläck på magen på en av dem... så nu har jag beställt en ny.

Sen har jag även beställt dessa till mig och mina tärnor, fast i rött.. =) (koftan)

• Nattinatti

Rosi älskar klänningen! Får man fråga vart du har beställt den?

• Rosi
    Nattinatti skrev 2011-09-20 19:08:11 följande:
    Rosi älskar klänningen! Får man fråga vart du har beställt den?
    Det är från www.bonprix.se jätte bra sida.. =)
  • Nattinatti

Åh tusen tack!:) ska genast in och kika runt lite:)

• atlasqueen

vad tycker du om de två. Jag köpte min brudklänningn och två festkläningar till mina kompisar  från www.bridalexpress.se  de har väldigt bra priser. Vi är nöjda iaf.

Svar på tråden Svarta billiga tärnklänningar?