Svarta billiga tärnklänningar?
Söker som en galning efter eleganta svarta klänningar till knäna som inte är allt för dyra.
Söker som en galning efter eleganta svarta klänningar till knäna som inte är allt för dyra.
Nu har jag fått dem... Tycker de är fina men inte hunnit prova på dem som ska ha de.
Fast jag provade en 42:a på mig.. har vanligt vis 38/40 så det är svårt att se hur de satt på.. Men den 42 är väldigt stor i storleken tycker jag. och så är det även resår ¨på ryggen runt brösten.
Nu har jag fått dem... Tycker de är fina men inte hunnit prova på dem som ska ha de.
Fast jag provade en 42:a på mig.. har vanligt vis 38/40 så det är svårt att se hur de satt på.. Men den 42 är väldigt stor i storleken tycker jag. och så är det även resår ¨på ryggen runt brösten.
Nu har de kommit! Super fina! Passade mina tärnor superfint!!!! :)
Jag fick skicka tillbaka en av dem.. var en stor vit fläck på magen på en av dem... så nu har jag beställt en ny.
Sen har jag även beställt dessa till mig och mina tärnor, fast i rött.. =) (koftan)
Rosi älskar klänningen! Får man fråga vart du har beställt den?
Åh tusen tack!:) ska genast in och kika runt lite:)
vad tycker du om de två. Jag köpte min brudklänningn och två festkläningar till mina kompisar från www.bridalexpress.se de har väldigt bra priser. Vi är nöjda iaf.