• Silketuss

Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D

Jättefina bilder, både "trash the dress-fotona" och de med den rätta klänningen, frisyren och tillbehören!!! Du är jättevacker!

• Silketuss

Jag bara måste fråga...har du isbjörnar i din stamtavla?? Hur kunde du klara av att göra de där bilderna, när det är så kallt i vattnet, egentligen? Brrrr...jag badar sällan i Sverige, överhuvudtaget, jag.

• Silketuss

Haha, jag tycker iaf att du var riktigt tuff! Bilderna blev fantastiska, och sambon sa spontant att han tyckte du var söt! Och att bilderna var otroligt vackra och smakfulla!

• Silketuss

Jag lovar att jag inte har redigerat något alls, han använde, spontant de ord jag skrev, ordagrant! Jag tycker också att de var just smakfulla. Självkart ska du ge din blivande bilderna, han kommer bli jätteglad. Det är jag övertygad om. 

• Silketuss
    förlovadflicka skrev 2011-08-30 21:15:40 följande:
    Oj, missade att det var han som sagt det på andra sidan smileyn! Haha, det gör mig ännu gladare, ok, känner ju inte honom men det är inte så ofta män säger sånt :P
    Nä, det är ju inte det. Det var därför jag ville att du skulle veta att han sa just det!
Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D