Inlägg från: förlovadflicka |Visa alla inlägg
  • förlovadflicka

Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D

Darling Daisy skrev 2011-08-30 19:56:28 följande:
    Förstår det, den blev verkligen jättesnygg! Vilken tur du att det löste sig så bra med spetsklänningen - och vilken tur att du köpte den billiga som blev så perfekt till bilderna!
    Ja, allt löste sig löjligt bra faktiskt :)
  • förlovadflicka
    Darling Daisy skrev 2011-08-30 19:56:28 följande:
    Förstår det, den blev verkligen jättesnygg! Vilken tur du att det löste sig så bra med spetsklänningen - och vilken tur att du köpte den billiga som blev så perfekt till bilderna!
    Nämen, det jag skrev kom inte med :O Skrev iaf att allt löste sig löjligt bra :)
  • förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 20:31:55 följande:
    Jättefina bilder, både "trash the dress-fotona" och de med den rätta klänningen, frisyren och tillbehören!!! Du är jättevacker!

Tack snälla! Det här var en egoboost ;)

• förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 20:48:39 följande:
    Jag bara måste fråga...har du isbjörnar i din stamtavla?? Hur kunde du klara av att göra de där bilderna, när det är så kallt i vattnet, egentligen? Brrrr...jag badar sällan i Sverige, överhuvudtaget, jag.
    Haha, jag har inga isbjörnar, däremot Halmstadbor ;) Vattnet var faktiskt riktigt varmt, det var rätt skönt :) Blev bara kallt när jag skulle krångla av mig den och byta kläder, det blåste ju rätt mycket :P I början var det så klart kallt att bara lägga sig i vattnet med ryggen först, men jag lider för konsten :P
  • förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 20:56:56 följande:
    Jättefina bilder! Ärligt talat tycker ja nästan reservklänningen var snyggare än den riktiga, men det är min åsikt detSolig
    vad är det för storlek på den andra klänningen? Blev lite förtjust i den jag...
    Den ser finare ut på bilderna än i verkligheten, man kan nästan inte jämföra klänningarna när de hänger jämte varandra ;) 38 ska det vara i den, men den är mer 40, var lite för stor för mig som alltid har 38 :)
  • förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 21:00:36 följande:
    Haha, jag tycker iaf att du var riktigt tuff! Bilderna blev fantastiska, och sambon sa spontant att han tyckte du var söt! Och att bilderna var otroligt vackra och smakfulla!
    Haha, det är bra att fått en killes omdöme också, då vågar jag ge dem ;) Bra att du använde ordet smakfullt, det var så jag kände att jag ville ha det, liksom vackert och njutbart, inte som secret box-fotografier eller så :)
  • förlovadflicka
    Silketuss skrev 2011-08-30 21:11:36 följande:
    Jag lovar att jag inte har redigerat något alls, han använde, spontant de ord jag skrev, ordagrant! Jag tycker också att de var just smakfulla. Självkart ska du ge din blivande bilderna, han kommer bli jätteglad. Det är jag övertygad om.
    Oj, missade att det var han som sagt det på andra sidan smileyn! Haha, det gör mig ännu gladare, ok, känner ju inte honom men det är inte så ofta män säger sånt :P
  • förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 21:35:01 följande:
    Okej, då kanske jag kan ha den då. Brukar dra ca 40. Du ville bli av med den?
    Ja, du kan få den om du vill ha den :) Fast du får komma och hämta den själv i så fall, jag orkar inte posta den eller så :)
  • förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 22:06:19 följande:
    Hade jag bott nära dig hade jag hämtat den direkt, men jag bor utanför Västerås så det är ju inte grannkommun direkt...synd att du inte vill posta den...
    Jag tror du hade blivit besviken faktiskt, pärlorna på den sitter inte fast så bra, ena kupan sitter snett och när jag tog på den åkte en skena i överdelen ur så jag fick pilla in den igen. Det känns inte värt besväret...
  • förlovadflicka
    MsChevy skrev 2011-08-30 22:12:26 följande:
    okej...det är ändå inte va jag letar efter så kanske lika bra...hehe
    Det är ju en sån jäkla djungel av klänningar där ute!!!

Jag vet, man vill bara ha enklaste lösningen man kan få, haha :)

Detta var väldigt populärt, har haft 514 unika besökare på bloggen idag, brukar ha kanske 15, haha xD

Svar på tråden Vad tycks om mina trash the dress-bilder?? :D