• drumelz

Utmaning! Sockerfri månad, är du med?

Hejsan! Jag hänger oxå med på detta uppdrag. Dock tänkte jag börja redan idag då jag lyckades att undvika att slicka skålen efter jag hade bakat kladdekaksmuffins till öppna förskolan. Annars så är jag en hejare på att slicka skålar. Men idag hade jag bestämt att inte skulle göra det. Och jag lyckades! en stor guld stjärna till mej :)

• drumelz

Hejsan alla! För mej har det gått hur bra som helst. Jag kände inte av något sug igår. Men insåg plötsligt att idag så ska på marknad och då handlar jag alltid godis och chips, men när suget blir för stort så ska jag tänka på er. I helgen ska jag baka en massa kakor som vi ska ha till fikat på buggkurserna och slicka skålen har jag svårt att hålla mej ifrån. Men jag ska göra samma då och tänka på er! Lycka till!

• drumelz

Hejsan alla!

Bra kämpat alla!

Idag så har jag bakat fyra olika muffins, två olika rulltårtor, vaniljbullar och kanelbullar. Och jag har lyckats att inte slicka skålen efter alla mina bakverk!! Känns nästan som om man kan klara detta resten av månaden. =)

Nu är nästa utmaning att inte äta något imorron då våra kurser i min dansklubb startar och jag ska vara där från tio på morgonen då jag håller i barnkurserna till kl åtta på kvällen och då kommer jag ha varit med som assistent och dansat hela tiden.....efter några timmar där så är blodsockret ganska så långt. Men har köpt en massa vindruvor som jag får äta istället. =)

Svar på tråden Utmaning! Sockerfri månad, är du med?