Utmaning! Sockerfri månad, är du med?
Jag är med. Har försökt jättemånga gånger utan att lyckas men jag provar gärna igen. Väldigt lägligt med tanke på att vi gifter oss 1/10...
Jag är med. Har försökt jättemånga gånger utan att lyckas men jag provar gärna igen. Väldigt lägligt med tanke på att vi gifter oss 1/10...
Unnar mig lite ostbollar och maltesers nu... Snyft...
God morgon tjejer! Idag börjar det, är super peppad och ser framemot alla positiva saker som kommer att "ske" i samband med sockeruppehållet
-Bli av med ett beroende
-Må bättre fysiskt och psykiskt
-Leva hälsosammare
Vi fixar det här minsann! (Imorgon kommer jag säkert vara negativ och gråta efter socker haha)
Fick med killen på en sockerfri månad också, känns toppen då man kan stötta varandra :)
Ha en fantastisk dag!
Jag vet, det är ju därför jag är med här ;) Men det märks ju liksom inte, det är lite problemet :P Men jag tycker inte att det är "fel" att unna sig något gott någon gång ibland (förutom denna månaden) när det varken märks på figuren eller hälsan, för en enstaka gång gör ju ingen skillnad. Hoppas ni fattar, menar inte så mycket med det ;P
Tadaa, inget socker på hela dagen! Lite k-special, och de är väl inte så sockerfria, men det gör inget för jag ser inte att flingor står med på min lista, haha :P
DUKTIG!!!
Jag har klarat mig hela dagen nu, bara ta lite kvällsknäcke och en banan nu tänkte jag. Victory!!!