Inlägg från: Pinkgrape |Visa alla inlägg
  • Pinkgrape

Smakråd önskas! Vilka ringar är finast?

Väldigt enkelt - jag har kärat ner mig i två varianter av ringar och vet inte vilka jag ska välja.

Vad tycker du, vilka ringar är finast?

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-31 11:59
    ----------

Skicka gärna med en liten kommentar om varför du röstar som du gör. Behöver lite input! :)
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smakråd önskas! Vilka ringar är finast?
  • Pinkgrape

Skicka gärna med en liten kommentar om varför du röstar som du gör. Behöver lite input! :)

• Pinkgrape

Jag tycker det finns både fördelar och nackdelar med båda ringarna.. jättesvårt..

Jag vill dock ha i rött guld och inte i vitt guld :)

• Pinkgrape

Tack för förslaget, men jag vill ha sådär mycket bling :) Vet inte varför, men det ser bättre ut på mitt finger tycker jag. Är inte så förtjust i enstensringar.

• Pinkgrape
    Silketuss skrev 2011-08-31 12:37:14 följande:
    Jag gillar ettan bäst! Jag gillar inte "bron" på tvåan, tycker att småstenarna under den försvinner på något sätt. Dessutom gillar jag slipningen på ettan bäst. Är inte den dessutom lättare att hålla ren?

Hur gör man för att rösta, egentligen?
    Det har jag inte ens tänkt på, vilken som är lättare att hålla ren. Kanske skulle ägna det en tanke okså hehe

Rösta.. ja.. man klickar bara i något av alternativen tror jag :P haha
  • Pinkgrape
    aniara skrev 2011-08-31 12:40:47 följande:
    Har du inte redan en vigselring?

Jag røstade på nr 1. Jag tyckte ringen med den stora stenen var snyggare i detta alternativ.
    Jag köpte två silverringar, men de kan jag inte använda. Kliar som en tok + de är lite stora.
    Hade också en guldring, men den var mest köpt i studens hetta för att jag behövde ha en ring till kyrkan. Har letat en ring att matcha den med, men hittar ingen jag gillar som ser bra ut ihop med den. Jag vill nämligen helst ha två ringar. Tänkte därför flytta den ringen till andra handen och köpa nya vigselringar. Ja, en får väl agera förlovningsring och en vigselring :P
  • Pinkgrape
    TheD skrev 2011-08-31 13:05:33 följande:
    Nr 1!!! 2:an är klumpig och liknar det faster agda på 70 år skulleha på sig... ;)
    Haha ptja, det kanske stämmer.. men jag tycker då att alla mina tre mormödrar på ca 70-80år har väldigt fina ringar ;P
  • Pinkgrape

Haha ni ska ju vara överens, allihopa! Att ni tycker olika hjälper ju inte mig ;P

Just nu lutar jag mer åt tvåan, vet inte riktigt varför... den känns mer som jag? Kan man helt enkelt motivera det så? Hm.. men för en timma sedan var jag mer inne på ettan. Kommer man någonsin kunna bestämma sig? :P

Svar på tråden Smakråd önskas! Vilka ringar är finast?