Mensen kom nu!
Jädra skit det som inte får hända händer nu! Mensen kom nu o vi gifter oss på lördag.
Känns ju inte så jäkla kul men vad gör man?!
:( snyft.
Jädra skit det som inte får hända händer nu! Mensen kom nu o vi gifter oss på lördag.
Känns ju inte så jäkla kul men vad gör man?!
:( snyft.
Otur!
Brukar du ha riklig mens hela tiden då?
Min brukar vara som mest dag 1-3, sen brukar det knappt "vara något kvar" :P
Är ju trots allt ett par dagar kvar.
Men se till att du har riktigt bra skydd så att du slipper gå omkring och vara rädd för att det ska "läcka".
Har hört av andra som har varit i liknande situationer, de har haft både tampong och binda.
Hoppas det iaf hinner "tunna ut sig" innan lördag!
Jag känner med dig... Jag har haft väldigt oregelbunden mens sen jag fick barn för 9 månader sen.
Nu har det dock börjat bli okej, men till min fasa har jag räknat ut att mensen kommer starta den 1 oktober, dagen då vi gifter oss! Känns inte speciellt kul alls att ha första mensdagen med uppsvälld mage samma dag som man ska ha vit klänning, känna sig fin och kanske även ha lite mys med nyblivna mannen på kvällen...
Men vad ska man göra... Bara att bita ihop och köra dubbelt skydd antar jag
Hoppas att du får en underbar bröllopsdag iallafall!!
attans jag visste väl att det fanns såna piller som kunde skjuta upp den. Men tyvärr va det för sent. Min mens brukar va mest i början de 2-3 första dagarna o sen mindre, så ja hoppas det mattas ut nu.... håller tummen. :)
Längtar så till imorogn.
Men sån jäkla otur man har va!
kram på er.
Dubbelt skydd gäller!! :)
Tack för tipsen!! HAde ingen aning att det fanns annat än p-piller att skjuta upp mensen med....
Det blir defenetivt ett samtal till barnmorskan på måndag så att jag kan få utskrivet recept!
Tack igen!! Ni har räddat bröllopsnatten
Jag hoppas att trådstartaren har en superdag idag! Med eller utan mens.. ;)
Tack alla, dagen blev perfekt ändå!
Skönt att dagen blev perfekt!
Ett tips om man är rädd för läckage är menskopp. Då behöver man aldrig bekymra sig. Man kan gå och simma från dag ett, ja, man kan till och med glömma bort att man har mens. Sova gott på natten kan man också!
Här är en tråd där fler skriver om den.
www.brollopstorget.se/Forum-2-33/m3830780.html