• Anonym

Mensen kom nu!

Otur!
    Brukar du ha riklig mens hela tiden då?
    Min brukar vara som mest dag 1-3, sen brukar det knappt "vara något kvar" :P
    Är ju trots allt ett par dagar kvar.
    Men se till att du har riktigt bra skydd så att du slipper gå omkring och vara rädd för att det ska "läcka".
    Har hört av andra som har varit i liknande situationer, de har haft både tampong och binda.

Hoppas det iaf hinner "tunna ut sig" innan lördag!

• Anonym

Jag känner med dig... Jag har haft väldigt oregelbunden mens sen jag fick barn för 9 månader sen.
    Nu har det dock börjat bli okej, men till min fasa har jag räknat ut att mensen kommer starta den 1 oktober, dagen då vi gifter oss! Känns inte speciellt kul alls att ha första mensdagen med uppsvälld mage samma dag som man ska ha vit klänning, känna sig fin och kanske även ha lite mys med nyblivna mannen på kvällen...

Men vad ska man göra... Bara att bita ihop och köra dubbelt skydd antar jag Rynkar på näsan

Hoppas att du får en underbar bröllopsdag iallafall!!

• Anonym

Tack för tipsen!! HAde ingen aning att det fanns annat än p-piller att skjuta upp mensen med....
    Det blir defenetivt ett samtal till barnmorskan på måndag så att jag kan få utskrivet recept!

Tack igen!! Ni har räddat bröllopsnatten Skrattande

• Anonym

Jag hoppas att trådstartaren har en superdag idag! Med eller utan mens.. ;)

Svar på tråden Mensen kom nu!