är denna klänning för trist?
Tänkte att denna kanske sitter snyggt trots att man är lite rund.. Fanns bara den färgen och svart. 17 september blir bröllopet så det är ju lite höstbröllop. funkar det eller blir den för mörk och murrig?
Tack för tipset! Jättesöt klänning. Vet inte om jag hinner få hem den bara.. Sen är jag ju lite feg på färger och mönster tyvärr. Har svårt att hitta nåt jag känner mig bekväm och fin i. Men ska kika lite mer på den sidan du rekommenderade. Har köpt tärnklänning därifrån förut. Dom har mycket att välja på :)
Tack snälla för era svar! Ska se om jag vågar beställa den då. :) Är lite feg på sånt.
Den finns på www.esprit.se
Det känns som en klänning som jag ändå kan använda fler gånger.
Den var fin!
jag kan ha färg på mig. Rätt snyggt. Men gillar det mest när jag är lite solbränd. Då är favoriten korall! Men tycker inte det känns bekvämt med såna färger till blek hy. Kanske inte denna heller passar till det, men ja, jag trivs i jordfärger som beige, brun, och svart. Men det svåraste är att hitta rätt modell tycker jag :)
ja men de avdelningarna som är till för större är ju skit tycker jag.. Ibland kan man tro att man måste vara 60+ för att få vara tjock. :( Cassels, vad är det för nåt?
haha.. ja jag vet inte vad jag har för form egentligen. Rak. Ingen midja eller så. Men bred som attan och lite tjock :)
bra :) För den var billigare.. haha,,