• Kattpoet

är denna klänning för trist?

Jag är också en rund en, jag drar storlek 52  och jag köpte en ursnygg klänning.

http://www.amazon.co.uk/Red-White-Poppy-Print-Dress/dp/B004W7JC6U/ref=sr_1_35?s=clothing&ie=UTF8&qid=1314948557&sr=1-35 

Jag fick den på 2 veckor och den satt perfekt,  ta en titt på deras hemsida efter något lite gladare, det är mitt tips.

Som rundis är jag trött på att det mesta är svart eller knall oranged, det vore kul med lite mitt mellan. 

• Kattpoet

Tyckte jag med, men tyvärr i mitt  fall är den lite för blå för min hud och jag blir  finska flaggan med den.

• Kattpoet

Som tjockis tycker  jag den är trist, den är i en standard  kamoflera tjockisen färg, standard och efter  många år som rund har jag blivit trött på den. 

Om man har färger att välja mellan så ja visst ibland kan  det var kul att tona ner det men när en  hela garderob är fyllt med svart,  gråbeiged och grå då börjar man tröttna. 

• Kattpoet

Om det inte vore för Cassels så skulle min garderob vara   helsvart,  Lindex i färg som sitter bra försvinner snabbare än man kan säga  ålahuvud.   Oftas är mintgrön, orange och svart de enda färgerna kvar i min storlek.

• Kattpoet

Jag har flera vänner som gör det, man får ju färg då och de sitter snyggt.  Men  jag är tyvärr inte mest mage, jag typ  kurvig som en alpin väg.

• Kattpoet

Jag gillade den blå mera, den såg fin ut.

Svar på tråden är denna klänning för trist?