• Marie 87

Bröllopsbutiker i Nyköping/Norrköping/Linköping, som finns NU, Tack.

Hej!

Som rubriken lyder vill jag mer än gärna ha hjälp med aktuella förlsag på bröllopsbutiker i Norrköping helst, men också i Linköping, bor i Kolmården, så även Nyköping är av intresse för er som vet. Har kikat på en del äldre inlägg som kommer upp bla från 2003 och där är det en hel del butiker som tyvärr inte finns kvar idag då jag har ringt runt, numret är inte aktuellt längre samt numret har ingen abbonent sägs det bara.

Rafaela samt Petrés har jag bokat tid hos redan samt Bröllopshuset i Linköping, men det måste väl finnas fler eller?

Har även försökt att få tag i Norrköping Brud & Bal då jag har jag 2 nummer samt 2 adresser men inget svar på något av dessa :(

Vi gifter oss 14 januari 2012 så jag känner att det är hög tid att finna drömklänningen.

Tacksam för svar snarast!

• Svar på tråden Bröllopsbutiker i Nyköping/Norrköping/Linköping, som finns NU, Tack.
  • Syllis 2012

Butiken i Nyköping heter Brud och festkammaren

• Katten84

Jag kan rekommendera Partyworld som Mrs S 2012 skrev om. De har 50 % rea just nu.Och så har de att köper man en klänning över en viss summa, kommer inte ihåg om det var 5000 eller 6000 så får man skor med på köpet.  Så det är värt att kolla på. Dessutom är de mycket trevligare där än på Bröllopshuset.

• Katten84

Jag såg nu att jag hade fel på summan. Köper man en klänning för ordinarie pris över 4000 kr så får man skor på köpet (värde upp till 1000kr).

• Marie 87

Hej!

TACK för alla svar så här långt.

• GabbiW

Jag kan också rek. partyworld i linköping. Så otrtoligt kompetent  och trevlig personal!
    Jag fann dock min drömklänning på Norrköpings brud och bal men jag kunde ha handlat på Partyworld bara för den otroligt bra servicen!

Vad gäller bröllopshuset tkr jag att du bör läsa detta först... http://www.rejta.se/omdome/612433/Bröllopshuset 

• Mrs S 2012

Jag har varit på Bröllopshuset 2 ggr. Första gången var jag inne med en kompis och skulle kolla lite. Då fick jag ingen hjälp alls.
    Sen gav jag dem en ny chans och kom in med min mamma. Då var de hur trevliga som helst.
    Så det kan ju verkligen skilja sig från gång till gång!

På Partyworld har de varit väldigt trevliga, men andra gången jag var där (jag har varit runt och kollat en del) så var det mycket fok och därför fick jag inte så mycket hjälp som jag behövde. Det är ju inte direkt ett enmansjobb att få på sig en brudklänning!

• Mahy

Jag fick jättebra service på Bröllopshuset, men kass på partyworld, Hon lyckades förolämpa mig inom 10 min...Fick reda på att jag var en st 38-40...jag väger ca 50 kg, så nej inte direkt, när jag sen provade en klänning som såg jättefin ut fick jag höra att om jag bara tappar ett par kg så kommer jag bli jättesnygg! hmm...ehh jag vill inte höra när jag provar klänningar till min stora dag att jag är fet! Spec inte när jag alltid är en storlek 34-36! Kommer verkligen INTE köpa klänning där! Aldrig varit med om en så otrevlig människa!

Svar på tråden Bröllopsbutiker i Nyköping/Norrköping/Linköping, som finns NU, Tack.