Vi har bestämt vigselplats (allmän plats, går ej att boka), kommer ha mottagning/grillning i svärföräldrarnas trädgård (fixar hyrtält nästa sommar), spånat på menyn (grillat och tårta, ej efterrätt). Funderar över tårtan, och ska väl vid nåt tillfälle provbaka lite :).
Jag har hittat klänning till tärnorna, men måste tillfråga de först + kolla vad de tycker om klänningarna. Min klänning finns men ska sys om av min mormor, har börjat så smått med det, ska dit igen i helgen och kolla läget. Vi har börjat leta material till inbjudningskorten, börjar kanske falla på plats. Vi har sett ut vem vi vill ha som vigselförrättare, men kommer inte boka denna förrän sommaren. Vet vilken fotograf vi troligtvis vill ha. Preliminär gästlista.
Försöker mest spara pengar nu, samt köpa sånt som går att köpa redan nu. T.ex. tänkte jag försöka köpa frimärken till helgen (om jag hittar de med ringarna).
Min och tärnornas klänningar kommer vara kortärmade, så behöver hitta nån typ av kofta eller bolero som passar till, tips emottages tacksamt!