Inlägg från: LindaochJohn |Visa alla inlägg
  • LindaochJohn

September 2012

Hej allihopa!

Vi har inte bestämt datum ännu, men till 99% blir det i September!
    Jag studerar just nu men är färdig i Maj nästa år så vi hoppas på att jag ska kunna bidra med att dra in öite pengar de sista månaderna... Flört

Vi vet vilken kyrka vi vill gifta oss i, en underbar liten träkyrka o vi vet vilken präst vi vill ha. Däremot har vi jätte problem med att hitta en bra lokal för våra 75 personer... Skäms

Mat har vi lite trådar ute bla hos en cateringfirma men även ett par vänners föräldrar som ofta lagar till olika fester mm. Vi hade tänkt ha ett sommarbröllop med grillbuffe först men nu är vi osäkra när det blir höst?

Färgtemat har oxå ändrats från sommarfärger till grönt, natur och olika nyanser av rosa (mest mörkare som cerise). Annars har vi tänkt ha tema Natur så det blir björkljusstakar, mkt blommor mm. Någon som har några tips om det?

Bröllopsresa blir nog till Italien - om inte de pga ekonomin är inne i en inflation så allt är snordyrt! Förvånad Någon annan som har tänkt åka dit o haft samma tanke?

Klänning väntar jag med att prova, vill gärna gå ner lite mer innan dess... Obestämd

Kul att ni andra verkar ha br koll på era bröllop! Skrattande
    O att ni fyndar än det ena, än det andra!

Svar på tråden September 2012