September 2012
Hej,
Vi har inte bestämt datum till 100% men det är 98% att det blir den 15 september 2012. Vill helst ha tidigare men vi får se hur det blir ska kolla på en lokal nu i veckan och har två andra att se på.
Vi har tre kyrkor att välja i emellan. Dock känner vi två präster som gärna viger oss. Så vi har ett litet dilema om vem vi ska fråga. En är en barndomskompis mamma och den andra är prästen som konfermerade både mig och min m2b, jag konfermand och min m2b ledare i kyrkan.
Vi har tur som har föreldrar med kontakter inom fest branchen så vi får hjälp med det mesta. Mat vill vi nog ha en italiensk buffe, möjligtvis två rätters med en enorm bröllopstårta som efterrätt.
Färg tema ljusbått, vitt och silver mina favoritfärger.
Bröllopsresa blir nog NY några dagar sedan ner till Florida och karibbienkryssning. Vart ska ni andra på resa?
Klänning så har jag hittat en som jag älskar, men funderar på att beställa från nätet... vet inte rikigt om jag vågar men den jag hittat är inte jättedyr så funder på att ta en chansning att beställa skulle den inte duga kanske köpa den andra ändå. De är nästan identiska den på nätet och den jag hittat i butik. Har någon hört bra/dåligt om tidebuy.com eller lighinbox.com?
Tips på frisör,smik i stockholm?
Inbjudningskort?
Morgongåva till m2b?
Jättekul att hitta andra blivande brudar att prata med!