YouandMe skrev 2012-04-03 08:54:26 följande:
Hej folk!
Länge sedan jag "uppdaterade" mig här. I fredags hade jag och min blivande ett rejält bröllopsplaneringssnack. Egentligen det första riktiga officiella. Så nu har vi fått ordning på lite grejer.
Vi valde att ha ett "fika-bröllop". Och sen blir det familjemiddag på kvällen. Det kändes bäst för oss. Pojkvännen är inte alls van vid bröllop och vill inte stå i centrum alltför mycket, och jag älskar fika
Nä, inte riktigt därför men många olika faktorer gjorde att detta kändes som det bästa!
Vi tänkte skicka ut inbjudningskorten i början på juni. Så gästerna får inbjudan innan semesterperioderna sätter igång, annars finns det kanske risk att de kommer bort bland all annan post när de kommer tillbaka från landet eller så
Och så kommer vi beställa dem från internet, men vi har pysslat på med layouten och bilder däri osv, så det är ändå vi som gjort dem men inte tryckt dem
Vi tänkte också skick ut inbjudningarna i början av juni eftersom vi vill att folk ska se dom innan semestrarna. Sen tänkte vi ha o.s.a i mitten av augusti, ca 6 v innan bröllopet. Dessvärre är det 3 st som har blivit gravida och är beräknade veckorna före och efter vårt bröllop så nu får vi se om alla kan komma.. Kul för dom men vi vill ju ha dom med!