Ja, nu börjar vi bli riktigt många =) Själv har planerandet stått still ett par veckor pga massor med jobb och lite en resa till Åre. Men nu är det dags att ta tag i saken. I helgen måste jag komma igång med inbjudningarna så att de kommer iväg snart, har satt till påsk som sista deadline. Vet att det är ganska tidigt med tanke på att vi gifter oss först i september, men tiden rullar på. Är nog mest för vår bestmans skull, han måste ta tag i svensexan ganska snart i och med att min m2b har fått nytt jobb och börjar med 5 veckors utbildning/kick-off i Indien i juli/aug, så svensexan måste ju bli av i maj/juni. Vet inte riktigt hur jag ska klara mig så länge utan honom, har aldrig varit ifrån varandra så länge! Kanske är nyttigt såhär innan bröllopet =)
Klänningen är iaf äntligen hemma! Och imorgon ska jag iväg och träffa en av mina tärnor och se på hennes klänning som hon sytt upp i thailand. Hon är lite nervös för att jag inte ska gilla den, men det har jag svårt att se att jag inte skulle göra! Skulle jag hata den har hon lovat att köpa en ny! Hur gör ni andra med tärnklänningar, ska alla ha likadana eller ska de ha olika? Eftersom mina tärnor är väldigt olika som personer så har jag bestämt att de ska ha olika, så länge de är blåa allihop. Tror alla tre drog en lättnadens suck när jag sa det, då de nog var lite stressade över att fixa dem (särskilt iom att en precis fått barn och en annan är gravid, kropparna är därmed inte som de kommer vara i sept). Ska iaf bli jätteskoj att se klänningen imorgon!
Och så ska vi i helgen och kolla på ringar åt mig. Har bestämt mig för hur jag vill ha den, en solitärring förmodligen klassisk modell. Tydligen funkar den dock inte med min förlovningsring (den kommer slita mot förlovningsringens ena sida), så funderar på att ha förlovningsringen på andra ringfingret, tror ni det funkar? Eller så tar jag en med bara 4 kanter, de är fina också och funkar tydligen mot andra ringar. Har dock det jobbiga problemet att min m2b vill att jag ska ha en stor diamant medan jag själv nog vill ha en lagom... får se om jag lyckas övertala honom annars får jag väl ta en större, kommer nog vänja mig vid det också =)
Nä, nu har jag fått skrivit av mig! Ha en trevlig helg allesammans!