Inlägg från: censson |Visa alla inlägg
  • censson

September 2012

Då kastar jag mig oxå in här. Vi ska gifta oss den 22 september i Skånes Tranås.
    Vi har än så länge bara bokat kyrka och festlokal. Efter att ha läst här hur långt många utav er andra kommit känner jag mig nu riktigt stressad. Det är nog dags att öka takten!!

• censson

Sifirisen: 1/9 Halmstad
    MalinH84: 1/9 Västerås
    Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
    Cosy: 1/9 Skövde
    Ungbrud: 1/9 Stockholm
    Sarus: 1/9 Torsås
    EmlizPemliz: 1/9 Karlskrona
    Fjärilen:8/9 Toscana
    Naive: 14/9 Zürich
    Purpleflower: 15/9 Borås
    Protexblue: 15/9 Karlstad
    Pörcy: 22/9 Västerås
    brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
    Lodjuret: 22/9 Stockholm

Censson:22/9 Skåne Tranås
    Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
    DestinyD: 29/9 Stockholm
    YouandMe: 29/9 Norrköping
    Mela01: 29/9 Upplands Väsby
    Frida82: 29/9 Karlstad
    Anny: 29/9 Jönköping
    Jeth: 15/9 Hudiksvall
    smulanjuli 8/9 Vetlanda

Jag vill oxå vara med!

• censson

Nu har vi kommit en liten bit på vägen... Kyrka och festlokal är klart, ska träffa cateringfirma nästa vecka för att bestämma menyn, påbörjat tillverkning av inbjudningskort. Shit, det kommer ta tid att få 40 kort klara. Jag vet inte riktigt hur jag ska få till det. Orkester är bokad.

Fast kläder har jag inte alls hunnit fixa med. Och ringar fattas. Min förlovningsring har jag dessutom tappat bort i fjällen

Jag känner mig lite ensam i planeringen eftersom min sambo (som vanligt!) litar på att jag fixar. Det vore roligare om det hela var ett gemensamt projekt. Hoppas han vaknar snart!

• censson

Vilket bra infoblad, Sarus. Om det inte vore för att jag redan lagt så mycket tid på att få till mitt tråkiga och fantasilösa infoblad, skulle jag stjäla massor utav dig!

• censson

Hallå!

Idag har jag varit och provat klänningar. Jag hittade en som stämde väldigt bra med den bild jag hade i huvudet innan och nu är jag KÄR! Fast jag tycker det är sjukt mycket pengar att ge 7000:- för en klänning. Är det bara jag som är snål eller vad tycker ni andra? Jag har i alla fall gjort en beställning men har helgen på mig att fundera. Hjälp!! Vågar man sig på att beställa från Kina om man hittar liknande modell? Det börjar ju dessutom bli ont om tid att beställa har jag förstått. Kvinnan i butiken sa att det var på håret att den kunde bli klar om det behövdes göra några ändringar.

• censson

Nu hade jag flyt, tycker jag. Hittade samma klänning begagnad på Blocket för halva priset. En storlek mindre än den jag testat men det sporrar mig bara att gå ner några kilon

Ikväll ska jag lägga sista handen vid inbjudningarna. Ska bli skönt att få iväg dem!!

Härligt att det rör på sig

• censson

Så där ja, den lyckan var kortvarig! Nu fick jag precis ett samtal från tjejen som skulle sälja sin brudklänning till mig via Blocket. Nu hade hon helt plötsligt lovat den åt någon annan Jaha, då är det bara för mig att påbörja jakten igen!! Jag som tyckte det kändes så skönt att bocka av det från den långa fixa-listan.

Idag tänker jag sura hela dagen!!

• censson

Grattis och Tack till alla som delat med sig av bilder från den stora dagen. Det får mig att förstå att nu är det väldigt nära

Svar på tråden September 2012