September 2012
Hallå där!
Här kommer en till september-brud. Ja om vi nu inte ändrar oss igen men det tror jag inte. :)
Vi tänker oss en borgerlig vigsel och sedan är det inte mycket mer bestämt. Eller ja, jag har beställt vigselring! Och har iofs köpt en brudklänning som jag nu ska sälja. Inte så smart att köpa en klänning första gången man satt sin fot i en brudbutik, eller ja snarare när man lite stressat provar för första gången iaf. Sak samma, inget fel på klänningen men inte vad jag vill ha nu! Haha
Har även beställt ny klänning från Kina, hoppas hoppas jag inte ändrar mig igen.
Annars har vi mest tankar och funderingar på upplägg. Senaste tanken är vigsel på platsen där vi tänker ha bjudningen. Så först vigsel, sedan skål, sedan lunch och bröllopstårta. Efter detta så tar vi med oss vännerna (släkt och familj lämnas ;) ) och åker vidare till herrgård där vi senare äter finare middag och kanske badar lite bubbel och bara umgås ett lite mindre gäng. Lite för alla och förhoppningsvis blir de flesta nöjda iaf. :)