Inlägg från: lasmulan |Visa alla inlägg
  • lasmulan

September 2012

Nu kan jag äntligen skriva in mig med :)

Sifirisen: 1/9 Halmstad
    MalinH84: 1/9 Västerås
    Tufvalisa: 1/9 Vetlanda
    Cosy: 1/9 Skövde
    Ungbrud: 1/9 Stockholm
    Sarus: 1/9 Torsås
    EmlizPemliz: 1/9 Karlskrona
    Mary12: 1/9 Jönköping
    Ninalainen 1/9 Halmstad
    Sirenne: 1/9 Enköping

Thessan : 1/9 Stockholm
    xelina: 8/9 Ellinge slott
    Fjärilen:8/9 Toscana

Bellathebau: 8/9 Linköping
    Naive: 14/9 Zürich
    Purpleflower: 15/9 Borås
    Protexblue: 15/9 Karlstad
    Pörcy: 22/9 Västerås
    brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
    Lodjuret: 22/9 Stockholm
    Censson:22/9 Skåne Tranås
    Pulmonate: 18/8 Lago di Garda, Italien.
    DestinyD: 29/9 Stockholm
    YouandMe: 29/9 Norrköping
    Mela01: 29/9 Upplands Väsby
    Frida82: 29/9 Karlstad
    Anny: 29/9 Jönköping
    Jeth: 15/9 Hudiksvall
    smulanjuli 8/9 Vetlanda

lasmulan 29/9 Trosa

• lasmulan

Oj vad alla har kommit långt i planeringen. Min blivande man jobbar så mkt så han blir stressad om jag tar upp för mkt olika saker om bröllopet :(

Vi hade bokat en kock som skulle göra all mat men idag sa han att han inte hinner.. har inte vågat berätta det för min kille än :( Känner mig väldigt stressad helt plötsligt..

• lasmulan

Hej blivande brudar.

Sitter med lite ogrän över denna lokal som vi ska ha vår bröllopsmiddag i. Den är ju inte supercharmig. Skulle behöva dekorera den ordentligt. Har ni några dekoartionstips??

• lasmulan

/sirenne

Sirenne skrev 2012-07-29 14:42:28 följande:
    Får ni fästa saker i tak och väggar? I så fall skulle jag köpa typ muslin/fiberväv och klä in taket lite tältinspirerat. "Balkongen" är som gjord för att drapera tyg över i vågor.. Vi kommer använda oss av lövträd (asp - inte björk för allergikernas skull...) längs väggarna. Man kan ju göra en hel del med ljus också. Hyr några LED-kannor på fot (med färgat ljus?) och ställ längs väggarna så att ljuset riktas snett uppåt. 
    Vill ni ta i ordentligt - klä lövträden med ljusnät och tänd dem senare under kvällen....

/sirenne 
    Låter och ser himla fint ut. Är dock väldigt högt i tak i denna lokal. vart får man tag på sådan tyg?
  • lasmulan

Hej blivande brudar. Hur kommer ni att dekorera era bord. Jag skulle gärna använda lite rönnbär men enl en del forum färgar de av sig. Har ngt nhy förlsag vad man kan ha under som inte tar för mkt plats el syns för mkt.

Svar på tråden September 2012