• Jen80

September 2012

Har inte varit här inne och kikat innan, men vi gifte oss nu i helgen . Är så lycklig, så nu delar jag med mig av några bilder. Hoppas det är ok?

Jag och min fina familj

• Jen80

Den här bilden gör mig alldeles pirrig och jag längtar tillbaka som en tok. Dagen gick alldeles för snabbt!!!

I kyrkan gick vi in till Öppna landskap på orgel och ut till Rid över skog från Ronja rövardotter. Till den sjöng (ja, ingen text är det ju, men ja... ) min bästa barndomskompis första versen när vi står vända mot gästerna. Sedan började orgeln spela och då gick vi ut. Åh, det var så fint . Lycka till ni som har ert kvar.

• Jen80

Sista bilden . Lyckas inte få in dem i ett och samma inlägg ...

• Jen80

Pulmonate: Åh, tack! Jag hade ingen aning om hur håret skulle vara dagen innan bröllopet. Skulle ha något enkelt och när frisören testade första gången blev det ok. Sen bstämde vi oss för lite löshår och då gjorde vi om det en vecka före bröllopet. Men det blev inte heller så bra, så det var riktigt osäkert hur det skulle bli. Men jag är nöjd. Ville att det skulle se lite slarvigt ut samt ville jag ha flätat.

Vi bestämde oss i slutet av juli i år att vi skulle gifta oss. HAde inga funderingar alls på det innan... eller ja, inte mer än att jag ville gifta mig, men tänkte att nu har även denna sommaren gått. Men så fann jag min drömklänning och när min man (oj, känns konstigt att skriva ) såg mina glansiga ögon så friade han. Haha, så det var klänningen som gjorde det . Så 10 minuter senare köpte jag den på Blocket utan att testa den! Den var allt jag hade drömt om och jag har inte sett någon annan alls jag hellre skulle velat ha. Det var kärlek vid första ögonkastet . Så det blev snabbplanering och allt blev såååå bra! Hade inte klarat av att bestämma oss och sedan vänta ett år. Denna väntan var tillräckligt jobbig ... Men nu vill jag nästan ha det ogjort bara för att få göra det igen. Är så himla glad att vi filmade allt i kyrkan. Det är ett måste!
    Så njut nu alla som inte är gifta än. Väntan är verkligen något speciellt och nu efteråt känner jag mig så otroligt kär och pirrig i magen. Helt underbart!

• Jen80

Åh, vilka härliga bilder ni har! Man blir så glad och lycklig när man ser dem. Jag kan inte sluta gå igenom våra nästan 700 bilder från vår dag... typ VARJE dag ! Jag blir så lycklig i hela kroppen när jag ser dem. Vi hade en kompis som fotade oss innan kyrkan och sedan i kyrkan. Så alla bilder hon tog fick jag direkt, så inget är fixat och en del bilder är såklart inte superlyckade, men jag kan inte radera en enda. Det är så roligt att ha även de mindre lyckade bilderna.
    Vill ni se mer kan ni kika i min blogg där jag har lagt ut lite fler bilder
    blogg.mama.nu/jenniesblogg/
    Skulle kunna lägga ut hur många bilder som helst, men vem är egentligen intresserad av att se en massa bröllopsbilder från just min dag?!? Vågar knappt prata om dagen mer, för man har nog tröttat ut de flesta i ens närhet! Tur man kan gå in här och kika och drömma sig tillbaka.
    Lycka till alla ni som har ert kvar. Låt det bli en dag ni aldrig glömmer och försök att stanna upp och bara njuta av stunden. Önskar sååå att jag kunde få göra om min dag, bara för att vara med om den en gång till och hinna njuta mer. Kram på er!

Svar på tråden September 2012