Inlägg från: Fjärilen |Visa alla inlägg
  • Fjärilen

September 2012

Va roligt att vi är så många brudar ifrån många olika platser :)

Jag hittade igår sådan där vågiga handtag till vigselprogrammen som jag beställde ifrån etsy.

Jag letar nu efter skor, jag vill ha lite vintage känsla över dom och gärna i gammal turkos eller tiffany blå.
    Har hitta dom här ifrån Hey Lady, men tycker dom är lite dyra kostar 340 dollar. 

Ingen annan som har sett något liknade billigare?

• Fjärilen
    Lodjuret skrev 2012-01-13 09:23:30 följande:
    Nu är äntligen min förlovningsring färdig och jag älskar den. Tyvärr gör bilden inte den rättvisa

Jätte fin ring :)
  • Fjärilen
    ungbrud skrev 2012-01-14 01:16:07 följande:
    Helt underbara har letat efter skor i tiffany blått! hela bröllopet går i den färgen!
    Jättefina.  
    Har du köpt mer saker i den färgen? Gillar den jätte mycket :)
  • Fjärilen

Vi har hittat en fotograf som tar jätte fina bilder. Men jag vet inte om det är för dyrt kostar 1200 eur för 8 timmar och då får vi alla bilder som han har tagit i hög upplösning med fulla rättigheter.

Tycker ni att det är för dyrt?
    Hur länge ska ni ha en fotograf?

• Fjärilen

Igår så fick jag hem mina små trähandtag till solfjädrarna, de var super fina :)
    Så här såg de ut, jag hade tänkt att spraymmåla de svarta.

• Fjärilen
    Cosy skrev 2012-01-24 08:38:11 följande:
    Det bli 12000-13000 kr låter som en normal summa för mig när jag kollat runt.. Vi ska övertala de vi känner som gillar att fota att fota oss än så länge har vi tre personer som ska fota oss och bilder runt omkring. Jag ska fråga ett par till. Tycker det är roligt med olika fotografer för alla har olika stilar och ser olika saker
    We did it on DreamHack. Geeky love
    Vi har inga kompisar som är super intresserad av foton, så då är fotograf  enda alternativet... Annars så det varit en himla bra idé.
    Tack för ditt svar, det är svårt att veta vilka kostnader som anses normala,  då man inte brukar planera bröllop varje dag :)
  • Fjärilen

Nu har jag även bokat fotograf. Så nu känns det som det mest viktigaste är bokat och kan nu slappna av och fokusera på de små och super roliga detaljerna :)

Svar på tråden September 2012