• Cosy

September 2012

Har köpt klänning och fästmannen en ny kostym så kläder är nu avklarade... 

Nu har vi
    Kyrka
    Lokal
    Kläder
    Köpt de mesta sakerna till godisbuffen skålar och verktyg att ta med
    Gjort färdigt menyn
    Börjat desigan inbjudningskorten 

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Cosy

den var mycket trevlig och vacker bukett känns mjuk och ljuv. 

Det är kul att denna tråd fortfarande lever skulle vara så tråkigt att denna försvann. tyvärr har jag eller sambon inte gjort så mycket planeringas arbete om bröllopet på ett tag vilket är lite tråkigt på ett tag men samtidigt väldigt skönt.

Vi har samlat ihop ett  tiotal konservburkar nu, som ska bli en del av dekorationen på borden. vilket är en plus

bästa dekorationen är gratis ^^ 

• Cosy

HAr beställt firsör nu. Samma frisör som gjorde min uppsättning till balen så jag vet redan vad hon kan göra för mitt yttre. desutom är hon jättetrevlig.

Idag ska vi kolla på blommor till oss( mig^^) eller åtminstånde prata med florister om vad de kan åstakomma... Jag är helt inne på att jag vill ha en boll som jag håller i handen. Den bör ha någon slingerväxt eller kedja som hänger ner från den och max fem små blommor resten  ska vara täkt av mossa. Känns lite udda får se vad de tycker annars kan jag tänka mig en liten bukett som ser ut som en ny plockad sensommar/höst bukett löst. inte super stylad. det passar inte mig.

Enkelt, bussigt och överaskanade är våra ledord för dagen 

• Cosy

Någon som lekt med photoshop^^ pulmonate

Våra led ord för bröllopet är Enkelt, bussigt och överaskande, där överaskandet är min önskan att vi kan få in så många överaskande moment för gästerna som möjligt. jag fick en i de om att fästmanen ska bära oranga skor någon gång underkvällen. vilket är lättare sagt än gjort. efter några timmas sökande på datorn så har jag inte hittat några oranga skor i hans storlek som vi kan beställa till sverige. De vi hade tänkt var converse eller lite åt sneakers modellen. Någon som har någon idee vart man kan hitta det. JAg har redan kollat in ebay brandos och de flesta vanliga sidor... skulle bli jätte tacksam om ågon hade någon mer idee om vart vi kan finna dessa. 

• Cosy

Riktigt trevlig solfjäder

• Cosy

Jag blev också sugen på dessa underbara solfjädrar nu... jag tror det kommer bli varmt i den lilla kyrkan och det kan vara bra med dessa då

• Cosy
    Lodjuret skrev 2012-01-11 21:44:23 följande:

Fjärilen 8/9 Toscana
    Naive: 14/9 Zürich
    Pörcy: 22/9 Västerås
    brud201209: 22/9 Alnö (ö utanför Sundsvall)
    Lodjuret: 22/9 Stockholm

Cosy : 1/9 Skövde
  • Cosy

Pulmonate du ska gifta dig i augusti nu?

• Cosy

Då förstår jag.

Svar på tråden September 2012