• Cosy

September 2012

Otroligt söta skor. Själv letar jag efter ett par oranga eller gula fin skor... vilket är lättare sagt an gjort.. BAllerina är det lättaste att få tag på i dessa färger men då kostar de runt 1000kr vilket jag tycker är lite mycket för ett par ballerina.

Jag har planer om att köpa ett par grå skor och sedan måla oranga mönster på dem. Det är betydligt lättare att få tag på grå skor och orange tygfärg/ hobbyfärg 

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Cosy

söt , somrig och enkel.

• Cosy
    Fjärilen skrev 2012-01-19 08:00:44 följande:
    Vi har hittat en fotograf som tar jätte fina bilder. Men jag vet inte om det är för dyrt kostar 1200 eur för 8 timmar och då får vi alla bilder som han har tagit i hög upplösning med fulla rättigheter.

Tycker ni att det är för dyrt?
    Hur länge ska ni ha en fotograf?
    Det bli 12000-13000 kr låter som en normal summa för mig när jag kollat runt.. Vi ska övertala de vi känner som gillar att fota att fota oss än så länge har vi tre personer som ska fota oss och bilder runt omkring. Jag ska fråga ett par till. Tycker det är roligt med olika fotografer för alla har olika stilar och ser olika saker
  • Cosy
    Fjärilen skrev 2012-01-24 08:21:28 följande:

Igår så fick jag hem mina små trähandtag till solfjädrarna, de var super fina :)
    Så här såg de ut, jag hade tänkt att spraymmåla de svarta.

Var fick du tag på dessa? 
  • Cosy
    Fjärilen skrev 2012-01-27 08:31:41 följande:
    Här är våra Save the date kort:

awsome!!

de är hur bra som helst
  • Cosy

Köpt ett par skor idag som jag tänkt använda på min dag. Och bekväm som jag är så blev det ett par platta ballerinaskor^^ 

• Cosy
    Naive skrev 2012-02-01 21:51:39 följande:
    Kul, Cozy! Fina skor blev det! Passar ju perfekt på ett september bröllop. Var hittade du dem? 
    På dna i skövde men det är av märket Vagabond så går man in på deras sida så finns de där
  • Cosy

vi hade tänkt låta folk få två månader på sig från att inbjudningarna skickas ut till att de bör ha svarat. Tanken nu är att skicka ut dem i februari

• Cosy

Vi kan inte göra så mycket just nu.. har några saker som ska göras i skolan innan jag kan göra något annat men efter det så blir det inbjudningskort har tänkt att gra relativt enkla skriva ur på en skrivare själva inbjudan och sedan några informatiosn blad. vika ihop det trevligt och sedan sätta ett snörre runt dem som ett littet paket.. sen försöka ge ur dem personligen till så många som möjligt och skicka resten vilket är mindre än hälften... sparar lite onödig portokostnad då.. sammt så tror jag många uppskattar ett besök ibland..

Sen håller jag på att sy servetter. är klar med 3 av 60stycken.. det som tar längst tid är att fålla kanterna ochfå till snygga hörn... har dock zick-zackat alla och klippt utom så det enda är att fålla.. Men kläderna är inköppta skor likaså... men jag ska försöak pyslla med det jag kan göra och förvara så fort skolan lugnar ner sig lite... Sitter och tittar på fina bröllops bilder hela tiden främst på denna sida

http://www.labellebride.com/2010/10/25/5000-kansas-wedding-vintage-wedding-with-diy-details/
    låter som reklam men jag blir så inspererad när jag tittar runt där. 

• Cosy
    Sarus skrev 2012-02-08 13:16:07 följande:
    Till lilla tjejen alltså :D. Tror visserligen min sötnos hade vatt söt i den med men då hade väl tanterna i kyrkan svimmat ;). Han ska ha samma kläder som sin pappa!
    Jag tycker du ska ge sonen egna kläder så... (suck dålig humorOskyldig) Kanske han kunde ha liknande som sin far...
Svar på tråden September 2012