Jag blev också hippad i helgen :)
Vi skulle ner till skåne, men när jag satt halvnaken och gjorde mig irodning så kom mina söta kompisar in. Blev överaskad.
De hade tema Zorro. Så jag fick samma modell som mitt älsklingslinne, där de hade tryckt på lite text. En zorro hat, en söt mask, en stor röd tygblomma och en värja.
Först satt vi och drack lite champagne och åt jordgubbar och annan god frukt. Under tiden så fick jag se min söta prins på video som var interjuvad och så fick jag gissa vad han hade svarat på frågorna. Jag tyckte att jag hade rätt på de flesta av frågorna. Sedan bar det av till fäktning. Hur skoj som helst faktiskt. Vann nästan :) Dock fick jag en massa blåmärken på mitt ben, för alla träffade precis på samma ställe. Tur att man har lång klänning.
Sedan så hade vi picknick med bubbel och med lite hälsningar ifrån andra kompisar som hade haft förhinder.
Efter detta så bar det av in till centrum där vi gick in på restaurang, där blev jag lite orlig, men det visade sig att de hade en spaavdelning under. Så där stod det upphällt mer bubbel och mer frukt och så hade vi en egen stor bubbelpool. Sedan så satt vi där länge och myste med mer hälsningar, mer frågor och mer drinkar.
Efteråt så bar det hem till min tärna där de hade gjort massa goda tapas rätter och då hade de gjort Jepordy, där jag fick tävla mot de andra med kategorierna, mig själv, min prins, zorro, vår hemstad och toscana (där vi ska gifta oss). Gick lite dåligt först då jag glömde att det skulle vara en fråga. Men den här gången vann jag :)
Jag var supernöjd med min möhippa, den var planerad efter vad jag gillar att göra. :)
Sedan igår så lyckades jag ramla och skrapa upp mina knän. Min fot vek sig under mig och så snubblade jag i en backe med massa grus. Min första tanke var, fasen nu stukade jag foten och kan inte ha på mig mina bröllopsskor. Min sambos tanke var, skit nu slår hon sönder sitt ansikte.....
Foten verker bara lite och mina knän här supertrasiga, men tur att jag ska ha lång klänning som sagt. Annars hade det inte varit så skojigt just nu :)
Igår gjorde vi äntligen färdiga våra vigselprogram.
Nästa gång jag går ut o går ska jag ha på mig hjälm med visir tror jag ;)