September 2012
www.asos.com/it/ASOS-Pantaloni-da-smoking-con.....
Vi kommer skicka ut i april och sen ha sista datum en månad innan festen. Så kan folk planera sin semester samt boka boende!
Hur går det för er? Här står det ganska stilla! Känns som det är så långt kvar..längtar sjukt mycket tills jag är fru och inte fröken längre ;)
Ska ni åka på nån smekmånad? Vi kommer åka i december och vara borta 2 månader, inte riktigt bestämt var men lutar åt nått land i Asien. Så nu letar vi lite priser och boende!
Åh kryssning va kul. Det har jag faktiskt gjort från Miami ut till öarna i Bahamas. Riktigt underbart är det! Rekomenderar verkligen Gansevoort hotel i Miami, riktigt fint vid Miami beach! www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g34439-d781663-Reviews-The_Perry_South_Beach-Miami_Beach_Florida.html När vi var där fixa tjejen i receptionen riktigt bra pris till oss, tror 500 kr per natt för ett rum och då var vi tre st som delade. Riktigt lyxigt :)
Även här står det still. Men det viktigaste är bokat förutom maten då :). Kollar runt lite men har svårt att bestämma mig. Vi kommer ha buffé och jag vill gärna ha varm sådan. Budgeten ligger på 200 kr per person. Sen tårtbudgeten ligger på 20 kr biten så hoppas hitta nån privatperson som gör tårtor. Det är ju en rätt populär hobby nu för tiden.
Förresten är det rätt svårt att planera när man har en 9 månaders pojke att jaga hela dagen, han tycket inte alls det är kul att planera bröllop ;). Nån av er som har barn?
Hoppas ju på att min lillekille ska kunna gå till bröllopet så han kan va brudnäbb (heter det så till killar också?). Annars får vi klä hans gåvagn i blommor och sidenband ;) Han ska gå med sin lilla kusin på 3 år!
Till lilla tjejen alltså :D. Tror visserligen min sötnos hade vatt söt i den med men då hade väl tanterna i kyrkan svimmat ;). Han ska ha samma kläder som sin pappa!
Jag gillar lime som dekoration. Funderar på göra nått sånt till bordsdekoration.
borde kunna använda mig av Ikeas rektangel vas och sånt grönt man sticker blommor i (Vad heter det?).