Sirifisen, jag förstår att du är besviken. Hoppas att det blir en mysig och lyckad kväll när ni går ut och äter i varje fall! Jag har inte blivit hippad än, men vet att det planeras för fästmannen, jätteroligt!!
Jag har varit med och ordnat jättemånga hippor så jag vet hur mycket jobb det är, hur mycket tjafs det ofta blir når folk har olika ideer och åsikter, hur dyrt det kan bli och nu hoppas jag att mina vänner förstår att jag verkligen inte förväntar mig några stordåd. När de gifte sig hade ingen av oss barn, många var singlar och alla hade all tid i världen. Nu har ju nästan alla 1-3barn, jobb och ont om lediga helger. Om bara några tar sig tid att fixa barnvakt, fixa nåt gott att äta och bara hade tid att sitta ner och bara hänga, prata, fnissa och dela några flaskor bubbel, så vore det helt underbart!!
Även om alla har jättemycket just nu, så skulle jag också bli besviken om ingen gjorde nånting alls. Önskar jag kunde göra nåt för dig, men bra att du fixat själv!
Toppen att du hittat en ny bra klänning!! Vill du visa bild? Hoppas du får den andra såld, bara du ger det tid, så hittar kanske rätt person den!
Pörcy: Jag håller med dig, gillar korta beskrivningar, gärna nåt personligt och inte bara "Fru till Mathias" eller så. Och gärna nåt som uppmuntrar till diskussion, t.ex. " Känd från TV". Så får den personen berätta om när den en gång var med i TV eller så. Öh, kanske inte så bra exempel...