Höll din budget?!
Vi kommer hålla vår budget ganska bra. Vi ska vara på enskede värdshus och får då allt på köpet. (brudskål med mousserande och snacks, buffé med 3 glas öl eller vin till kaffe med acev och bröllopstårta) för 750kr per person.
Vi tänkte först ha catering i lokal, men enskede blev faktiskt samma pris när vi räknade efter och så slipper vi städa efter oss. Efter maten får gästerna köpa vad dom vill dricka för egna pengar i baren, och vi får går ned i festvåningen för dans och party. vår dj är en kompis som jobbar som dj i vanliga fall, vi föväntar oss ingen present av honom eftersom han jobbar för mat och dricka så att säga =).
Mannen har en kostym som han är väldit fin i så den ska han ha, jag ska beställa en klänning från kina. blir en enkel variant, nog en som klassas som tärnklänning eller balklänning.
hur jag gör med hår och makup vet jag inte ännu har bokat in mig på salong på kungsholmen men jag kanske gör det själv får se =).
Vi har en budget på 35.000kr och 30 gäster och det verkar som att vi håller den.