Inlägg från: AlwaysAndForever2012 |Visa alla inlägg
  • AlwaysAndForever2012

Tips att ge som presenter till gästerna?

Hej, vad har ni gett för presenter till gästerna i antingen små organzapåsar eller annat skoj man sett de brukar ha på borden

• Svar på tråden Tips att ge som presenter till gästerna?
  • AlwaysAndForever2012
    Fröken Emma skrev 2011-09-05 22:52:53 följande:

Vi komer nog skippa "presenter" på bordet för en snyggare dukning.
    Jag komer troligen göra egna tvålar med vårt monogram på, slå in, och lägga en på varje kudde som dom får vid inchekningen. Ungdomarna får nog nått annat kul. O så såklart lite choklad.

på så sätt kan jag även uppmärksamma dom som hjälper till lite extra utan att andra blir avundsjuka;)
    Sedan kommer bordsplaseringen vara en linneservett med varje gäst namn inbrodderat, tror dom flesta tar med sig den hem, annars skickar vi med den till tackkortet ;)

Hmm, linneservett med namn på. det lät bra har du tips om nån sida med det så jag kan kika lite priser? Jag funderar på att slå ihop present med namnplaceringen nämligen. kanske nån sten/prydnad. eller tändsticksask eller nåt
  • AlwaysAndForever2012
    Aleta skrev 2011-09-06 15:02:07 följande:
    Ett tips som jag skulle bli jätterörd och glad över som gäst är att skänka en gåva till välgörenhet i gästernas namn. Det fanns en tråd om det för ett tag sedan.
    www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m4020343-1.h...
    T ex kunde man via Unicef köpa vaccinationsdoser, en per gäst osv. 
    Den tråden har jag nog också sett för det har jag uppskrivit som ett alternativ
Svar på tråden Tips att ge som presenter till gästerna?