Min Blivandes Svensexa! :)
Min blivandes blev överraskad för snart re veckor sedan och tänkte jag skulle berätta vad dem hade hittat på nu när jag har fått höra detaljerna och även sett en del utav bilderna, vissa bilder är nog inte tänkta att jag ska se haha!
Helt ovetandes blev han hämtad en lördagsmorgon och utburen ur dörren med ögonbindel på i de kläder han hade på sig, inte jättesmickrande då han bara hade tänkt ligga hemma!
Dem började därefter med att åka och käka en riktig brakfrukost på ett bättre hotell, därefter bar det av vidare till ett "äventyrscenter" där det blev lite lerduveskytte och andra grabbsaker.
Efter så drog dem iväg till en källarlokal där han skulle få spela in en video med hans gamla band, dem spelade ihop för en tre år sen och han har knappt spelat sen dess så vettefan hur det lät... :)
Efter så blev han dragen på en flotte genom kanalen som går genom centrum iklädd leopard möstade bh och trosor samtidigt som åskådare fick köpa ägg och kasta på han, tydligen fick dem ihop massor av pengar då folk mer än gärna ville kasta ägg.
Efter detta så var det dags att åka till en spa-avdelning med bastu och jacuzzi där dem skulle börja festa, dem hade även "hyrt" in en tjej som gick runt i en liten bikini och högklackat som serverade öl och vad dem nu drack.
Efter detta blev det middag och dryck på stan, avslutade middagen med ett strippklubbsbesök där desserten skulle serveras enligt hans kompisar, vad det betydde kan man ju bara gissa haha!
efter det drog dem till nattklubben där det verkat ha flödat sprit då mannen var bra full när han stapplade in genom dörren framåt sex på morgonen.
Allt som allt tror jag att min blivande var extremt nöjd då han vaknade upp dagen efter med ett jätteleende på läpparna trots sin obeskrivliga bakfylla :)
Hans vänner verkar ha gett han precis vad han ville ha på sin svensexa.
Vad tycker ni? låter det som en bra svensexa?
Hade jag anordnat en svensexa hade jag nog gått åt samma håll!