Vi med budget på under 40 000. Hur gör man? tips idéer bilder :-)
Hanna05: har du redan köpt såpbubblorna? Annars köpte jag 60 bubblor med hjärtan på ebay för 180kr, så nastan 900 ska du inte behöva betala :)
Hanna05: har du redan köpt såpbubblorna? Annars köpte jag 60 bubblor med hjärtan på ebay för 180kr, så nastan 900 ska du inte behöva betala :)
I veckan fick vi ett bra besked som kommer sänka budgeten litegrann iaf,
sambons pappa ordnar så att trycksaker (inbjudning, vigselprogram, festprogram) blir gratis.
Jag frågade bara om han kunde kolla upp med sina tryckerikontakter vad det skulle kosta,
han svarade väl ungefär: "Nej, det kan jag inte, men om ni ska det billigare någon annanstans,*
så får det tryckeriet betala er för att trycka hos dem" :D
Så nu kommer inbjudningarna bara kosta porto, + kanske lite extra om jag vill pynta dem lite efteråt.
Nu måste vi bara komma på hur vi vill ha dem :D
Även vårt weddingtree blir nästan gratis, då svärfar kommer att fixa det också =)
Jag bor också i gbg, när gifter du dig?
Nu har jag rätt bra koll så jag VET att de ibland inte bryr sig om att det gått mer än 30dagar.
Säger man t.ex att det varit en present så kan det ju ta längre tid än 30dagar innan man kommer dit. Har iofs inte ens nämnt något när jag ibland varit för sent ute :-$.
Det finns i svart också men vet inte om just den "sorten" fanns i svart. Vi kollade ju bara efter grått :-P
Som sagt den är riktigt snygg och ännu snyggare på riktigt, tycker jag :)